tirsdag den 7. februar 2012

Flere 2012 updates...

Warm Bodies er navnet på en film, der i øjeblikket står til at udkomme i august 2012. Den bygger på en bog af Isaac Marion af samme navn. Der er endnu ikke en trailer til filmen, men den handler om romance og zombies. Perfonligt ved jeg ikke rigtig hvad jeg synes om ideen, der ellers synes at være ret populær i tiden. Så jeg har holdt mig lidt fra det, men jeg har en bog som hedder Die for me af Amy Plum som ligger og råber på at blive læst. Jeg har hørt meget godt om den og af Isaac Marions, så jeg må nok hellere snart få lagt de fordomme til side. ;0) Man kan bare nemmere forstå der er noget lækkert og mystisk over en romance med en vampyr, men med en zombie... hmm... er de ligesom ikke døde, og klamme, som i at deres krop er i forrådnelse eller noget.


Meg Cabots Abandon, som jeg næsten ikke kan lægge frem mig, får en fortsættelse den 8 maj, ved navn Underworld.






Cassandra Clares enormt populære Mortal Instruments serie, udkommer nu med den næste i serien med City of Lost Souls den 8. maj.










The Mortal Instruments serien står også til en filmatisering i 2012 med den første bog i serien. Der er desværre heller ikke nogen trailer til endnu.




JR Ward udkommer med Lover Reborn den 27 maj.







 Wrath of the Titans kommer 30 marts i biograferne i usa. Med masser af græsk mytologi for alle.






Abraham Lincoln: Vampire Hunter kommer i slutningen af juni, og den er jeg utrolig spændt på om den virkelig holder. Nogle gange kan de få det mest usandsynlige til at virke ægte på film, men den her... ja, vi må jo se tiden an. Det er både en gyser og en fantasy.


 

Tegnefilmen Brave er en eventyrfilm, som helt klart skal ses. Det er disney når det er bedst. Døm selv:




For jer der ligesom mig ELSKEDE superhelte film, så skal i da ikke gå glip af The Avengers, som kommer i biograferne i slutningen af april. Der får du bl.a. gensyn med Iron Man, Thor og Captain America.






Mere vampyre... og så med Johnny Depp.... uhh.. det lover godt. Det er dog ærgeligt at filmen Dark Shadows, der også kommer i 2012, ikke virker til at få de store chancer. Men film kan overraske. Det er en gyser og baseret på den gamle tv serie. Nok måske et forsøg fra nogens side om at bringe vampyrene tilbage til gyser genren.




I eventyrsgenren kan i se frem til Journey 2: The Mysterious Island, som udkommer på fredag i usa.










Der kan du se, jeg sagde jo at jeg havde glemt nogle rimelig vigtige nogen. ;0) 




Og forresten der er desuden kommet en ny teaser til Game of Thrones sæson 2:




Uhh.. kan næsten ikke vente.

SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig