mandag den 25. juni 2012

Søndagens overspringshandlinger

I går havde jeg masser af tid til at skrive, gjorde jeg så det.... Nej. Desværre. Jeg er kommet ind i en masse overspringshandlinger fordi jeg fandt ud af at det gik forrygende med at skrive, og så kunne jeg da lige hælde en masse andre research bøger over og forventninger oveni igen... og så kom overspringshandlingerne...Jeg kan åbenbart ikke overskue at læse 8 research bøger på en gang, samtidig med jeg har diverse andre projekter kørende... dah... :0)

Gårsdagens overspringshandling var bl.a. Hyldeblomstsaft (med brun farin i øvrigt så det kommer til at ligne... lort), hvor jeg så endte med at gøre min iphone våd så den kom med fejlmeddelelser... og hurra for google... Godt nok var der er masse gode forslag med at jeg skulle åbne telefonen og gøre den ren osv. men flere steder fangede jeg noget med en hårtørrer... så det prøvede jeg da lige.. selvom jeg nærmest stod og tog mig til hovedet samtidig. Men det virkede!! Yayh.. for google. Ellers så var den tv-serie der hedder "Revenge" (Dexter for girls, uden alt det blod og mord hele tiden. Her er det ren hævn) Den var også rigtig rigtig god at se i går... åbenbart. Når jeg går lidt kold i at skrive så sluger jeg virkelig andre historie, film, tv, bøger, ja ALT. Jeg må bare have et hurtigt fix. ;0) Men det skriver jo desværre ikke bogen.

Så det var da virkelig ikke særlig produktivt. Det må jeg tage og lærer noget af!
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig