søndag den 1. juli 2012

Giveaway!!

Som lovet kommer nu en Giveaway i forbindelse med min blogs fødselsdag, som en tak for at i gider at læse min blog. Jeg er bare super super glad for i finder min blog værd at komme tilbage til.

Her er hvad du kan vinde:




En ebog (som kan læses på din pc) - Ally Condies Matched er den første bog i en super populær dystopisk serie

Samfundet bestemmer. Hvem du skal elske. Hvor du skal arbejde. Hvornår du skal dø. Cassia har altid stolet på, at Samfundet vidste, hvad der var det rette for hende. Så da hun på sin store aften får at vide, at det er hendes gamle barndomsven Xander, hun skal matches med, er hun lykkelig. Et kort øjeblik. Da hun kommer hjem og sætter sit mikrokort i portalen, toner en anden dreng nemlig frem på skærmen: Afvigeren Ky, som hun altid har været lidt tiltrukket af. Kan Samfundet begå en fejl? Og hvad sker der, hvis man udfordrer Samfundet og begynder at træffe sine egne valg.   


Den er på dansk

Giveaway er sponsoreret af Riidr.com

Skriv en kommentar enten hvad du synes om bloggen eller hvilken bog der er den favorit og hvorfor.

Sidste chance for at vinde ebogen er den 13 juli. Jeg poster vinderen den 14 juli.

Held og lykke. :0)
SHARE:

12 kommentarer

  1. Hej Karin.

    Jeg har allerede rost din blog i et andet indlæg, så jeg vil i stedet fundere lidt over bogspørgsmålet:

    En af mine absolutte yndlingsbøger er "The Time Traveler's Wife" af Audrey Niffenegger. Hvis ikke du allerede har læst den, så bør den skrives på din to-do-liste hurtigst muligt. Den krabbede sig ind i min hjertekule og hagede sig fast allerede i løbet af de første sider, og jeg tudede også anden og tredje gang jeg læste den. Den har det hele; kærlighed, humor, stærke karakterer, eksistentielle dilemmaer - og selvfølgelig et tidsparadoks-twist, som udnyttes forrygende.

    Du kan læse lidt om den her:

    http://www.goodreads.com/book/show/881710.The_Time_Travelers_Wife

    eller her:

    http://www.play.com/Books/Books/4-/448159/The-Time-Traveler-Wife/Product.html?searchstring=time+travellers+wife&searchtype=&searchsource=2&searchfilters=s%7btime+travellers+wife%7d%2bc%7b91%7d%2b&urlrefer=search

    (Bemærk den høje rating begge steder...)

    Den er også filmatiseret for nylig. Men jeg vil anbefale, at man læser bogen, før man overhovedet ser filmen (eller bare traileren). Filmen er hæderlig, men bogen er lysår bedre og med mange flere facetter.

    Mange hilsener fra
    Nanna

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Nanna

      Desværre har jeg set filmen. :0( Ret dumt af mig eftersom jeg er stor modstander af at man ser en film der er bygget på en bog før man har læst bogen. For filmen gav mig ikke rigtig lyst til at læse bogen selvom rigtig mange taler godt for den, men som du skriver så er det jo også et kæmpe minus fordi man så kender slutningen. Men måske jeg vil give mig i kast med den alligevel. Tak for tippet i hvert fald. :0)

      Mvh Karin

      Slet
  2. Jeg synes det er skønt med alle de interviews og håber der kommer flere. Ellers er min yndlings bog Harry Potter serien.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Sarah

      Det er også min favorit serie. :0) Helt klart. Og der kommer snart flere interviews, så hold øje med bloggen.

      Mvh Karin

      Slet
  3. Hej Skrivepulten

    Den vil jeg rigtig gerne vinde.

    Jeg synes du har en dejlig blog og jeg følger den rigtig tit. Jeg kunne godt tænke mig at høre noget mere om din egen bog også.

    mvh Amanda, (akhsw@live.dk)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Amanda

      Tak skal du have. :0) Så dejligt i gerne vil høre om min egen bog, det er jeg rigtig glad for. Så det vil jeg helt klart stæbe mere efter.

      Mvh Karin

      Slet
  4. Jeg synes din blog er en god omgang godt og blandet. Masser af spændende og aktuelle ting. Jeg glæder mig dog til at læse dine anmeldelser af resten af Kampen om tronen serien.

    Min mail er mylsenmylle (snabela) hotmail.com

    Hilsen Svend

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Svend

      Tak skal du have. :0) Jeg har lige fået sponsoreret Kongens Kamp af Gyldendal, så den er jeg i fuld gang med. Så der kommer snart en anmeldelse der.

      Mvh Karin

      Slet
  5. Hej

    Jeg besøger rigtig tit din blog, din smag passer meget godt til, hvad jeg selv godt kan lide at læse. Så hvor er det heldigt, jeg endnu ikke har læst Matched. Min yndlingsbog er Divergent, stærkt efterfulgt kommer Insurgent, af samme forfatter. Veronica Roth. Synes hun er god til at fortælle historier.

    /Julie

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Julie

      Tak fordi du ofte besøger min blog. Jeg er selv i gang med at læse Insurgent i øjeblikket. Super skøn serie, ingen tvivl. Vi må håbe filmen bliver til noget. ;0)

      Mvh Karin

      Slet
  6. Jeg kan vidst lige nå at komme med. Jeg er vild med dine anmeldelser. Jeg synes at man mange andre steder, aldrig får deres ærlige mening at vide. Det synes jeg er sejt ved din blog. Mange andre steder er det som om de synes alle bøger er lige gode, og det er de jo ikke... Så kan jeg godt lide du forklare hvorfor du ikke kan lide bogen, så man kan vurdere om det er noget betyder noget for en. Rigtig dejligt.

    SvarSlet
  7. Hej Dina

    Tak. :0) Jeg er glad for at mine anmeldelse virker sådan, det var lige præcis sådan jeg gerne vil have det. At selvom det er min mening behøver det jo ikke at betyde andre ikke får stor glæde af bøgerne. Jeg arbejder i øjeblikket på at gøre bloggen endnu bedre med hensyn til at inspirere læser til lige præcis den type bog de synes om.

    Mvh Karin

    SvarSlet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig