tirsdag den 10. juli 2012

NEWS! Fifty Shades serien bliver lavet til en film

Ej.. hvor er det sjovt, så har man lige begravet sig i en ny fantastisk spændende bog serie, nemlig Fifty Shades triologien (som er mega bestselling verden over i øjeblikke), og så er det lige kommet frem at Universal vil filme den. Fedt. Fedt. Jeg er lige igang med bog nummer 3 og jeg har slugt de to første. Jeg skal nok bringe en anmeldelse snart. Men jeg må hellere skynde mig at sige at det helt klart for unge af en vis alder og for voksne. Der er en del erotik i den.







Her er selve pressemeddelelsen på forfatterens hjemmeside (det lyder jo virkelig lovende):

http://www.bloglovin.com/m/2767045/507221521/a/0/aHR0cCUzQSUyRiUyRmJsb2cuZWxqYW1lc2F1dGhvci5jb20lMkYlM0ZwJTNEMzU4
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig