søndag den 4. november 2012

Kategori pause..

Hver søndag plejer jeg at uploade en masse kategorier til mine fremtidige anmeldelser. Men da jeg jo skal NaNoWriMo i den her måned, og jeg også har et hårdt program i december, så tager jeg det nok først op igen i 2013. Det er nemlig et rigtig stort projekt og tidskrævende projekt jeg fik gang i der.:0) Jeg overvejer at lave en ugentlig status af ugen der gik, med NaNoWriMo, og andet godt, hver søndag i november og december i stedet.


NaNoWriMo indtil videre:

1. november - 1. dag:

Da jeg skulle sætte mig til at skrive første kapitel, slog det mig. Jeg aner ikke hvad personerne skal hedde!!! OMG... tænkte jeg. Jeg plejer at bruge oseaner af tid på at tænke over hvad de skal hedde, så man kan sige det er egentlig en meget god ting ved NaNoWriMo, at man ikke når at være så perfektionistisk.

Da jeg endelig havde fundet ud af nogle navne og havde skrevet 588 ord, var jeg allerede klar til at smide håndklædet i ringen.... I know... Den skide perfektionisme er allerede strid på min første dag. Men hvad havde jeg egentlig regnet med. Men jeg fik lige min kæreste til at læse dem, og ved i hvad!? Han var vildt positiv!!! Wow, det er aldrig sket før, så det var lige hvad jeg havde brug for, for at komme videre. Så det blev til 613 ord den dag, jeg stolt skrev ind på min NaNoWriMo profil.

1 dag - allerede bagud.


2. november - 2. dag:

Hmm.. den dag forsvandt vidst bare. Jeg er i gang med et andet fagbogsprojekt jeg havde møde om, men den tog kun halvdelen af dagen, så hvorfor jeg ikke kunne skrive resten af dagen.. tja... Jeg var i hvert fald vildt uoplagt.

2 dag - allerede langt bagud.


3. november - 3. dag:

Lørdag fik jeg det heldigvis indhentet! 4406 ord.

3 dag - stadig lidt bagud.


I dag har jeg også et møde, suk, men jeg håber jeg får tid. Gahh.. jeg er i kbh hele næste weekend til bogforum, hvordan skal jeg dog kunne nå det... ARGH! :0)
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig