fredag den 31. maj 2013

Cover reveal #7

Endnu et nyt Harry Potter cover offentliggjort. 15 års jubilæumsudgaven. Jeg elsker den. Mig ha'! Må dog vente helt til september.




Jeg skal nu også have de nye danske. De er også bare super flotte. Dog så er jeg ikke vild med at de har beholdt spoileren på 2'eren. Men den er da blevet lidt mindre tydelig denne gang. Her på den engelske udgave, er det scenen hvor Harry Potter bliver reddet i den flyvende bil og ser hvordan the Weasleys bor for første gang.
SHARE:

8 kommentarer

  1. Det var det jeg mente, med at lave en liste eller et link til goodreads. Hvis folk ikke har lyst til det, så må man jo forsøge at stille spørgsmålet lidt kringlet :)

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare fint. Der er efterhånden mange udgivelser af Harry Potter bøgerne, jeg har lyst til at købe. Også de nye danske; de er så farverige og eventyrlige.
    I virkeligheden får jeg nok slet ikke købt nogen af dem. Jeg har allerede et sæt på både dansk og engelsk, og med min sparsomme bogplads, virker det ærlig talt absurd at købe flere. Hvor smukke de så end er. Suk.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også mit problem. Jeg har også lige købt en udgave mere af Pride and Prejudice og Jane Eyre. Bare fordi jeg er vild med coveret. Jeg kan ikke lige finde ud af hvor min grænse går når det kommer til bøger jeg elsker. Så kan jeg bare blive ved med at købe og købe. :0) Det er ikke godt for pengepungen.

      Slet
  3. Jeg dør lidt over hvor pæn den er! Findes der også en jubilæums udgave af 1'eren?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er der. Det er næsten endnu flottere. Du kan se det her http://karinhald.blogspot.dk/2013/02/cover-reveal-4.html

      Slet
  4. Årh, hvor er den virkelig pæn! Det får mig jo helt lyst til at købe de engelske også. Dog har jeg pt. kig på en anden udgave, som jeg er helt forelsket i :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Eji.. det lyder spændende. Hvilken udgave er det? Hmm.. måske det er en man skal have også. *Suk. :0)

      Slet
    2. Jeg vil lige advare mod, at den er virkelig fin (det synes jeg i hvert fald) og ufattelig billig ;) Men det er denne: http://www.amazon.co.uk/Harry-Potter-Paperback-Boxed-Set/dp/1408812525/ref=pd_sim_sbs_b_1

      Slet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig