mandag den 20. januar 2014

Fødselsdags giveaway

I dag er det min fødselsdag, og så skal i da have en gave. I er alle så fantastiske at følge mig, så jeg giver jer faktisk slet ikke alle de gaver i fortjener.

KONKURRENCEN ER SLUT







Ny roman af succesforfatteren til Døde piger lyver ikke                                                                                             
I GÅR VAR I DAG I MORGEN

Året er 1996, og sekstenårige Emma har lige fået sin første computer. Hendes bedste ven, Josh, har vundet en CD-ROM med 100 timers online-adgang. De tænder computeren og logger på – og med ét er de femten år fremme i tiden, i 2011, og på Facebook! Ansigt til ansigt med sig selv som voksne.

Emma dobbeltklikker på ”Facebook”, og en hvid boks dukker op på skærmen. Så skriver hun sin email-adresse igen og sit password, men i stedet for at trykke Enter kigger hun på mig.

”Jeg har altid forestillet mig, at en tidsrejse ville være så stort og epokegørende”, siger hun. ”Ligesom Rejsen til det ukendte og Tilbage til fremtiden. Men herinde er det eneste folk går op i, lamme feriebilleder og alle mulige almindeligheder.”

Jeg er lige ved at sige: Eller om at gifte sig med den hotteste pige på skolen.

”Jamen, hvorfor tror du folk skriver det der om muffins og alt det?” spørger jeg.




Bogen er sponsoreret af Politikens Forlag og vil blive sendt direkte fra forlaget til vinderen. Jeg er selv i gang med at læse bogen, og indtil videre lover den rigtig godt. I får derfor snart en anmeldelse af bogen på bloggen.

Fordi forlaget sender bogen, kan jeg ikke tilbyde at sende til andet end en dansk adresse.

Det du skal gøre er at skrive en kommentar her på bloggen og huske at oplyse email.

Giveaway'en løber til den 26. januar til midnat og vinderen bliver så offentliggjort dagen efter.

Held og lykke!
SHARE:

30 kommentarer

  1. Lyder interessant, omend det er noget andet end jeg normalt begiver mig ud i. Og tillykke med fødselsdagen!!

    benteskou ( a ) gmail.com

    SvarSlet
  2. Tillykke med fødselsdagen - håber du får en suveræn dag! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, jeg har haft en super skøn dag! :0)

      Slet
  3. Jeg sad og brød mit stakkels hoved
    med hvad jeg dog skulle skrive.
    Det endte med jeg sad og roded'
    til sidst jeg måtte opgive.
    Derfor må du nøjes med
    et par velkendte klichéer
    "Hip Hurra det er din fødselsdag, et kæmpestort TILLYKKE
    det skal du ha! Jeg håber du vil få,
    en rigtig dejlig dag i dag!"

    Må din lykke tilføjer op med hvert år, der går
    som det stigende antal af stearinlys på din kage ;)

    Kathy
    kathy.elisabeth@live.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Wow.. fødselsdags hilsen i digteform. Jeg er vildt beæret - dit stakkels hoved fejler bestemt ingenting. Det er jo genialt! Tusind tak! :0)

      Slet
  4. Tillykke med dagen... Håber at den bliver (og er) god :)
    Handlingen lyder spændende...

    Anne
    annedtlfsn@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Ja, jeg kan godt lide konceptet i bogen, så håber jeg bare at den holder hele vejen. ;0)

      Slet
  5. Åh hvor skønt! Stort tillykke med din fødselsdag Karin, jeg håber den bliver fyldt med alverdens lykke. Det fortjener du :)

    - Kh, Rikke, prikkerikkekrikke@yahoo.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak skal du have, det varmer på en ellers ret så kold dag-

      Slet
  6. Også stort tillykke til dig herinde, søde Karin :) min gave til dig må (egoistisk nok) være flere kapitler af min bog, som er på vej ;) hihi.
    Jeg vil rigtig gerne deltage i din fødselsdagskonkurrence. Det er ret Hobbit-agtigt at give gaver ud på sin fødselsdag i stedet for at modtage - god stil! :p
    Knus Kirstine
    (du har vist min mail)

    SvarSlet
    Svar
    1. Elsker at du sammenligner mig med en Hobbit! :0) Elsker endnu mere at du sender mig mere af din super gode historie. Så det er en ret god fødselsdagsgave. ;0)

      Slet
  7. Stort tillykke med fødselsdagen. Jeg håber virkelig, du har en rigtig god dag, og har fået nogle gode (bog)gaver :)
    funny94girl@hotmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Det havde jeg ja, og jeg har fået rigtig mange bøger! :0) Yay!

      Slet
  8. Stort tillykke med fødselsdagen, håber du har en fantastisk dag :)

    sidselbuchodgaard@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, ja, det var en helt fantastisk dag, som jeg fejrede sammen med familien, firkantede pakker og en stor smørbrødskagemand. Mumz. :0)

      Slet
  9. Tillykke med fødselsdagen! Håber den bringer flere gode bøger blandt gavepapiret :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Jeg fik helt klart nogle af de bøger jeg har ønsket mig mest, så det har virkelig været indbringende i år. :0) Gaverne burde også blive større jo ældre man bliver ikke. ;0)

      Slet
  10. Selvom det er mit første besøg på din blog, så vil jeg da prøve lykken - den lyder spændende den bog, og det er bestemt heller ikke sidste gang jeg klikker ind på din side :)
    - Og tillykke med fødselsdagen !

    bjerregaardens@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Du skal være så velkommen. :0) Og tak!

      Slet
  11. Hjertelig tillykke med fødseldagen!

    De bedste hilsner
    Rikke
    rikkeajensen@gmail.com

    SvarSlet
  12. Jeg brød mig ikke synderligt om den anden bog af forfatteren, men måske er den her bedre? Jeg prøver i hvert fald.
    Tillykke med i går :)

    ireneejensen @hotmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det! Jeg har ikke læst den anden, men indtil videre (jeg er halvvejs) så har den her faktisk været en pageturner for mig.

      Slet
  13. Tillykke med fødselsdagen! Og sikke hyggeligt med en fødselsdagsgiveaway. Har flere gange overvejet at anskaffe mig bogen, men det er desværre aldrig blevet til noget, så det ville da bare være super, hvis man sådan kunne være så heldig og vinde den her (;

    celine-hein@hotmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Ja, så er det da oplagt at deltage i konkurrencen. Held og lykke. :0)

      Slet
  14. Hej!

    Tillykke med fødselsdagen! Bogen ser virkelig god ud, så det ville da slet ikke være så slemt at løbe af med den :-)
    Forsat god weekend!

    Hilsen Laura
    laurajensen19@live.dk

    SvarSlet
  15. Et lidt sent tillykke med fødselsdagen. :-)
    Jeg vil også gerne vinde bogen.

    SvarSlet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig