mandag den 27. januar 2014

Vinderen er....

Da jeg har skrevet en kommentarer til alle jer der deltog, så tæller min kommentar med som jeres lod, når jeg trækker en helt tilfældig vinder gennem random.org.

Vinderen bliver beriget med denne bog, som jeg faktisk selv var ret glad for:


Bogen er sponsoreret af Politikens Forlag.


Vinderen af bogen er.....




Nr. 12 rammer min kommentar til Kirstine.

Kirstine er den heldige vinder!!

Stort tillykke til dig! Jeg har sendt dig en mail.

Tusind tak for alle jeres fantastiske fødselsdag kommentarer. :0)
SHARE:

2 kommentarer

  1. Svar
    1. Sorry.. mine fingre er uenige om hvem der skal ramme hvilken tast først nogle gange. :0) Nu er det i hvert fald rettet. Og tillykke! :0)

      Slet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig