søndag den 29. november 2015

Adventskonkurrence





I anledningen af julen (jaaaa...) holder jeg to adventskonkurrencer, en i dag, som bliver udtrukket den 2. advent og sidste konkurrencen den 3. advent - 13. december som vil blive udtrukket 4. advent.

Den første giveaway/konkurrencen er helt fantastisk, synes jeg selv. Det er nemlig to fantastiske murstensromaner af Nanna Foss, de to bøger der på nuværende tidspunkt er udkommet i 'Spektrum' serien, 'Leoniderne' og 'Geminiderne'. Og de er begge signeret!!

Min anmeldelse af 'Geminiderne' er på trapperne, men jeg kan godt afsløre at jeg ELSKER den serie. Begge bøger er helt fantastiske og jeg kan kun anbefale dem til skyerne!

Bøgerne er venligt sponsoreret af Forlaget Tellerup og Nanna Foss.





Spektrum serien er faktisk den helt ideelle julelæsning, da historien indtil videre foregår i julemåneden, og jeg elsker de hyggelige juledetaljer som sniger sig ind i den magiske realisme verden.

For at vinde bøgerne skal du bare smide en kommentar, hvor du enten fortæller hvilken bog du ønsker dig til jul eller hvilken bog der er din yndlings julelæsning. Du skal have dansk adresse og kommentaren skal være skrevet inden søndag d. 6 december kl. 12. Herefter udtrækker jeg en heldig vinder, som jeg kontakter direkte, men jeg afsløre også vinderen på bloggen samme dag.

Husk at skrive en mail så jeg har en måde at kontakte dig på.



 



 

 
Held og lykke.
SHARE:

55 kommentarer

  1. Jeg har ikke rigtig nogle julebøger.. men ønsker mig nigth Engel til jul 😊

    SvarSlet
  2. Min absolut yndlings julehistorie er Kitte Kry hjælper mormor af Astrid Lindgren. Jeg husker at jeg altid fik den læst højt af min mormor og det var virkeligt hyggeligt.

    SvarSlet
  3. Jeg ønsker mig meget Colleen Hoovers nyeste skud på stammen 'November 9' - en bog der er så populær, at forlaget allerede har været nødt til at genoptrykke den, og den udkom altså i midten af november!

    offentliganna@gmail.com

    SvarSlet
  4. Jeg ønsker mig især alle Andrzej Sapkowski's The Witcher bøger :D
    neonkatieneon@gmail.com

    SvarSlet
  5. Jeg har ikke rigtig nogle julebøger, men jeg kunne godt tænke mig en :) min mail er: juliereich99@gmail.com

    SvarSlet
  6. Fed konkurrence, dem vil jeg rigtig gerne vinde
    Jeg ønsker mig bog 2 af Jojo Moyes "Efter dig" her til jul
    Rigtig glædelig jul

    stine_andersen@ofir.dk

    SvarSlet
  7. Fed konkurrence, de bøger vil jeg rigtig gerne vinde
    Jeg ønsker mig bog 2 af Jojo Moyes "Efter dig"
    Glædelig jul

    stine_andersen@ofir.dk

    SvarSlet
  8. Let it Snow af John Green er en bog med 3 morsomme, hjertevarme og livsbekræftende historier om julen. :)
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  9. jajajajaj ville være FANTASTISK at vinde denne - har slet ikke fået taget mig sammen til at læse Geminiderne endnu - pengerne er små og køen på biblioteket er STOR!
    I julen læser jeg ofte Harry Potter.. Specielt nr 3 og 4 er favoritter (3 er alltid, 4 rundt jul:p)... Og ønsker mig desperat Ready Player One af Ernest Cline. <3
    trinesoppskrifter@gmail.com

    SvarSlet
  10. lækker jule give away som jeg rigtigt godt kunne tænke mig at læse :-)

    helle@mody.dk

    SvarSlet
  11. Jeg ønsker mig i år Det der ikke slår os ihjel. Jeg er simpelthen nødt til at finde ud af om andre kan skrive om Salander og Blomkvist
    lea.dk@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Jeg har faktisk lige købt a christmas carol, som jeg glæder mig rigtig meget til at dykke ned i her i julen :D
    moi_246@hotmail.com

    SvarSlet
  13. I år har jeg ønsket mig en del bøger men nogle af dem er fra barnes and noble speciel udgaver, jeg har ønsket mig nogle med eventyr og gys, de er lavet i mere gammeldags stil som jeg synes er noget så flotte :D

    mitlivminblogbloggen@gmail.com

    SvarSlet
  14. Jeg ønsker mig bogen "Jeg henter solen ned", da jeg har hørt sådan nogle gode ting om den, og helt ærligt, den er jo bare så skøn at kigge på. :)

    astrid.p@hotmail.dk

    SvarSlet
  15. Jeg deltager meget gerne.
    Jeg ønsker mig bogen "Hej skat"
    Jeg var HELT VILD med den første bog "Hej søde"
    Så jeg vil vildt gerne læse 2'eren(:

    Heidi W. N.
    heidiwn@live.dk

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  16. Jeg ønsker mig blandt andet "Just Kids" af Patti Smith i år. Derudover ønsker jeg mig altid Haruki Murakami, vil bare gerne eje alle ord han nogensinde har skriblet..... Stor krydsning af fingre herfra og et ønske om en dejlig spenderet 1. søndag i advent <3
    // melgaard.r@gmail.com

    SvarSlet
  17. Jeg læser en af mine yndlingsbøger her op mod jul. Den hedder 'Rum' og er skrevet af Emma Donoghue :-)

    Min mail er kuastra@gmail.com

    SvarSlet
  18. De lyder helt fantastiske de bøger! Jeg ønsker mig bøger af Haruki Murakami, som også skriver magisk realisme, hvilket jeg elsker :) Derfor tror jeg også at bøgerne er lige mig!

    Glædelig første søndag i advent :)

    Caroline Stadsbjerg
    caroline-os@hotmail.com

    SvarSlet
  19. Jeg elskede pigerne fra englandsbåden mvh Eva evajj.au@gmail.com

    SvarSlet
  20. 'A Christmas Carol' af Charles Dickens vil nok altid være min ultimative yndlings-julelæsning :)

    karinalindxd@hotmail.com

    SvarSlet
  21. Ej, sikke hyggeligt med en adventskonkurrence! Jeg har desværre ikke læst særligt mange julefortællinger, men jeg har planer om at læse "A Christmas Carol" i år. Tidligere har jeg dog læst "Dash and Lilys book of dares," som jeg synes var en rigtigt hyggelig lille julebog (:

    celine-hein@hotmail.com

    SvarSlet
  22. Det kunne være at de bøger der er det nye nye. Pernillesg@gmail.com

    SvarSlet
  23. Jeg har ønsket mig luftkastellet der blev sprængt, da jeg mangler den i serien. Jeg håber jeg er heldig.
    linefugl09@gmail.com

    SvarSlet
  24. Jeg ønsker mig den nye bog om Bjøn Wiinblad :)
    helleml@hotmail.com

    SvarSlet
  25. Jeg ønsker mig "det sidste brev fra min elsker" af Jojo Moyes.
    fam.nyegaard@gmail.com

    SvarSlet
  26. Uh fantastisk konkurrence!
    Altså udover at jeg selvfølgelig! ønsker mig spektrum-bøgerne, så er listen af bøger på ønskesedlen ret lang (til trods for at jeg er udstyret med en familie, der nægter at give bøger), så bliver det først rigtigt jul for mig, når jeg den 24. om eftermiddagen har læst Peters Jul - en gammel laset udgave, som har været i vores familie i evigheder. Dengang min bror og jeg var små læste min far den (eller min farfar, hvis de holdt jul med os) den højt i den laaaaange ventetid. Nu er der ikke længere højtlæsning af den, men jeg læser den stadig i løbet af juleaftensdag, den er for mig en lige så vigtig bestanddel af julen, som disneys juleshow og den lækre julemad ;-)

    /trudis-bogblog
    trudi1990@gmail.com

    SvarSlet
  27. Jeg ønsker mig lige præcis de to bøger, du har med i konkurrencen her :D
    Og så en række af dem, du anbefalede mig i din sidste mail. Ud over det er jeg begyndt at hungre efter udgivelserne fra Barnes & Nobels til at pynte på min bogreol. Hvem der bare havde alle penge i verden!
    Du har vist min mail, men: kiir1992@hotmail.com

    SvarSlet
  28. Ej, du har ret. Det er virkelig en fantastisk gave!! Åhr... *ønske ønske ønske*

    SvarSlet
    Svar
    1. På min jule-ønskeseddel står Leoniderne og Geminiderne af Nanna Foss, så synes virkelig dette er en vild konkurrence ;-) Og det at de er signeret og forgår i julen er fantastisk :-D
      Ditte-mariechristensen@hotmail.com

      Slet
  29. Jeg overvejer virkelig at læse “The Lion, the Witch and the Wardrobe” her til jul :D
    anne-p@hotmail.dk

    SvarSlet
  30. Ok nu kommer du nok til at grine, for ærligt er jeg stadig vild med Onkel Joakims jul, som jeg fik gennem Anders bogklub som barn.

    Kh
    Anne-Marie ama(at)grafvika.dk

    SvarSlet
  31. fh2000@hotmail.dk
    Min yndlings julebog er harry potter bøgerne, de får mig altid i julehumør!

    SvarSlet
  32. Åh hvor ville jeg gerne vinde!
    Jeg regner med at læse Alice i Eventyrland her til jul, ikke så julet, men utroligt eventyrlig <3
    majahartvig@hotmail.com

    SvarSlet
  33. Jeg ønsker mig Let it snow af John Green - den skulle være helt fantastisk!

    nannalykkekristensen@hotmail.com

    SvarSlet
  34. Peters Jul til jul naturligvis ;)

    //Bettina
    Mrsspeechless(a)jubii.dk

    SvarSlet
  35. Jeg læser altid A Christmas Carol af Charles Dickens i december, men glæder mig til at læse den sidste af Adler-Olsen i julen

    Lis - svalen7900@live.com

    SvarSlet
  36. Min favorit julebog er nok 'A Christmas Carol' - den hører simpelthen bare til i december.
    Derudover var jeg virkelig vild med 'How the Grinch stole christmas' sidste år, og i år ser jeg meget frem til 'The Polar Express'. <3

    hulgaard92@hotmail.com

    SvarSlet
  37. Yaii - altid med på konkurrence hvor man kan vinder bøger, og jeg har stadig ikke læst noget af Nanna Foss. Har ikke nogen favorit "jule"bog - men har lige læst The universe versus Alex Woods af Gavin Extence og den var mega god ;-)

    SvarSlet
  38. Ups - øv glemte at skrive email: anjadamsgaard@gmail.com

    SvarSlet
  39. Jeg ønsker mig bogen "Narkobaronen" af Robert Muchamore i bind 1 :-)

    SvarSlet
  40. Jeg ønsker mig selvsagt disse 2 mursten samt George R.R Martins bøger på dansk. Tak for en god blog

    Mortenbendixen(A)hotmail.com

    SvarSlet
  41. Uh, disse bøger står på min læse- og ønskeliste, jeg læser alt det fantasy jeg kan komme i nærheden af.
    På listen er også Næslandet 3, Stålets Vilje 2, ligesom jeg går og venter på den nye Game Of Thrones og den sidste i Paladin Triologien.
    christina.bjoerk@gmail.com

    SvarSlet
  42. Uh, disse bøger står på min læse- og ønskeliste, jeg læser alt det fantasy jeg kan komme i nærheden af. På listen er også Næslandet 3, Stålets Vilje 2, ligesom jeg går og venter på den nye Game Of Thrones og den sidste i Paladin Triologien.
    christina.bjoerk@gmail.com

    SvarSlet
  43. Min ynglings julelæsning er historien om brillenissen, kan stadig huske da jeg fik briller i børnehaven og den bog var med til at gøre mig glad for dem :D

    SvarSlet
  44. Jeg har flere bogønsker til jul, men også en ebogslæser så jeg kan blive mere degital :-D Men alligevel er der nu noget specielt og magisk over at sidde med en fysisk bog. Vægten, duften og at mærke papiret mellem hænderne mens man fyldes op af fantastiske billeder.

    Jeg vil rigtig gerne læse Nannas bøger. Har hørt så meget godt om dem, så de er helt sikkert at finde på min tbr (to be read) liste ;-)

    Glædelig jul og godt nytår :-)

    Mvh

    Jette (jette852001@gmail.com)

    SvarSlet
  45. Alt for lækker en konkurrence.. Otto er et næsehorn drev jeg min far til vanvid med,ikke kun til jul,da jeg var barn,fantastisk historie ;-) Juleønsker i år er bla.Skæbnens kald af Haidi W Klaris.. Skyggesider af Christina bonde,ja og Geminiderne af TADAA Nanna Foss :-) krydser arme og ben :-)
    Julehilsner fra Susanne
    circe@os.dk

    SvarSlet
  46. Den bog jeg har læst flest gange er "Julemandes død" af Kenneth Bøgh Andersen, og jeg prøver i hærdet at få min fortil at læse den og han har endeliglovet mig det! :D
    Julehilsen Anne
    mulletulle612@live.dk

    SvarSlet
  47. Uh, de bøger har jeg så længe overvejet at læse o:
    På min ønskeliste står Anna og det franske kys-serien, som jeg er så vild med, men som jeg læste på e-bog, og derfor ikke har til at se pæn ud på min bogreol xD
    subangi.v@hotmail.com

    SvarSlet
  48. Super fed konkurrence!

    Altså udover selvfølgelig bøgerne i Spektrum serien her, ønsker jeg mig de sidste to bøger i The Selection serien som jeg også er ret vild med.

    j_gram82(a)hotmail.com

    SvarSlet
  49. Jamen, jeg tror faktisk at mit højeste bog-juleønske ville være netop disse to bøger .. Jeg har ganske vist læst begge (som e-bog og lydbog, fordi jeg ikke kunne vente på at få dem fysisk) - men jeg MÅ bare ha' dem stående i min reol - for jeg er helt sikker på at jeg skal gen-læse dem flere gange ... :-)
    Mvh Pia (pia@lihme.com)

    SvarSlet
  50. Awesome konkurrence! Har haft lyst til at læse begge bøger i en evighed nu :-) min ynglingsbog her til jul er en jeg startede igår, Black Moon Dawn af Lizzy Ford :D
    Adalatfares@live.dk

    SvarSlet
  51. Jeg har planer om at læse alle bøgerne i Den Store Djævlekrig af Kenneth Bøgh Andersen, da jeg fik den sidste i fødselsdagsgave og lige skal have frisket de andre op, inden jeg går i gang med den :) Og så ønsker jeg mig de sidste to bøger af Dødens Instrumenter af Cassandra Clare :)
    charlottestrihd@gmail.com

    SvarSlet
  52. Her til sommer læste jeg den første spektrum bog, på biblioteket, og lige siden har jeg ønsket mig dem begge.
    Ud over det, ønsker jeg mig half wild, fra hald bad-triology og dream thieves fra the raven cycle.

    SvarSlet
  53. ups, glemte at skrive email, kathrin1@live.dk.

    SvarSlet
  54. YAY! Jeg læste Leoniderne i sidste måned og elskede den virkelig! Derfor ønsker jeg mig selvfølge Gemiderne!

    SvarSlet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig