torsdag den 24. december 2015

Rigtig glædelig jul



Kære alle,

Rigtig glædelig jul til jer. Jeg håber i får en fantastisk dag i dag med familie eller venner, og I vil få alle jeres juleønsker opfyldt.

Jeg skal i år holde julfrokost med min familie, mine forældre og søster her om lidt og selve juleaften holder jeg hjemme sammen med min mand, min svigermor og en ellers voksende mave. Sidstnævnte er årsagen til at jeg har været blogfraværende og været så meget syg. Jeg har været lidt hårdt ramt i første halvdel af min graviditet, men det går heldigvis meget bedre nu. Så det er dejligt. Så bloggen vender snart tilbage med fornyet styrke, og jeg glæder mig. Det bliver frygteligt dejligt at have en hel normal hverdag igen. Selvom jeg er gravid og er spændt på rigtig mange ting i den forbindelse, så kommer der ikke noget baby snak på bloggen. Det kommer stadig kun til at handle om bøger. Hvis jeg pludselig og uforudset skulle få lyst til en masse baby-snak, så bliver det ovre på min anden blog.

Så det var en af de to ting der optog min tid i øjeblikket, den anden kan jeg ikke helt fortælle om endnu, selvom jeg virkelig, virkelig gerne vil. Men det må vente til efter jul. Ligenu vil jeg bare nyde julen rigtig rigtig meget. Jeg krydser fingre for hårde firkantede pakker under juletræet, hvad med jer? :0)

Rigtig god jul til jer i hvert fald!
SHARE:

12 kommentarer

  1. I lige måde! Håber du får en dejlig jul sammen med familien og den lille spunk! Tillykke med det :-)

    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Jeg håber I havde en fantastisk juleaften!

      Slet
  2. RIgtig glædelig jul til dig, Karin! Og tillykke med graviditeten – sikke en glæde!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, jeg håber også du havde en magisk jul med masser af firkantede gaver under træet.

      Slet
  3. Rigtig glædelig jul og stort tillykke med babybulen! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Rigtig glædelig jul til dig også. :0)

      Slet
  4. Stort tillykke med det. Dejligt at du har det bedre. Håber du kan nyde den sidste del af graviditeten, og at der kan blive plads til lidt læsning ind imellem :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. :0) Jeg håber også at jeg nu bare kan få lov til at nyde de sidste par måneder og tage den stille og rolig, og ja forhåbentlig bliver der plads til masser af læsning. :0)

      Slet
  5. Kæmpe tillykke med graviditet, hvor er det spændende! :)
    Og rigtig glædelig bagjul :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have og glædelig bagjul til dig også. :0)

      Slet
  6. Lidt forsinket glædelig jul og stort tillykke med graviditeten :D Jeg håber lidt, du alligevel ender med at gå baby-amok på et tidspunkt på den anden blog ;) Det er jo så hyggeligt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Glædelig forsinket jul til dig også. :0) Og tak, og ja jeg skal helt sikkert nok give lyd hvis der går baby-amok på den anden blog på et tidspunkt. Synes også det er hyggeligt at læse andres, så måske jeg kommer i gang med det også.

      Slet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig