onsdag den 29. juni 2016

5 års jubilæums giveaway


 

 


 

 

 
 Kære læser,


TUSIND tak fordi du læser med, uanset om du har læst med alle fem år, om du læser med sporadisk, er ny eller bare ligenu tilfældigt er faldet over bloggen. Uanset hvad er du SÅ velkommen og tusind tak fordi du læser mine ord. Det er jeg virkelig taknemmelig for, uden dig var der ingen blog.

Særligt tak til jer der gider ligge en kommentar engang imellem, især fordi jeg selv er VIRKELIG elendig til at gøre det hos andre bogblogs. Så det er klart ikke noget jeg forventer at I gør, men jeg elsker at høre fra jer! Så tusind tak for det.

Så derfor er det jer alle der skal fejres. Dig der skal have en gave. Så traditiontro så kan du nu vinde fem bøger – fem – ét for hvert år bloggen er blevet.





Elvira Gregersen er 39 år, stærkt overvægtig, kronisk arbejdssky og telefondame i et bordel. Hendes tvillingebror, Sixten, er narkoman, og hendes bedste ven, Køster, er politibetjent. De tre har holdt uløseligt sammen siden barndommen.
Da en af de prostituerede forsvinder sporløst, kontaktes Elvira af en stamkunde, Kluden, der vil have hende med ud at lede.
Det ender slet ikke, som de havde ventet.
Happy ending er en roman af Anne-Sophie Lunding-Sørensen om skæve eksistenser og hårde livsvilkår, om ensomhed og forsigtige håb.







Skræmmende, uhyggelig, mørk og intens – sådan er ulykkernes tid. Det er det samme hvert år. Knogler brækker, huden får rifter, sjælen får skrammer.

Ulykkernes tid har været en del af 17-årige Caras liv, lige så længe hun kan huske. Det er en måned med sort uheld, mystiske ulykker og tragiske begivenheder, som kaster lange skygger over hende og hendes familie. I år er ingen undtagelse.

Men noget er alligevel anderledes. En pige er forsvundet, og Cara må og skal finde hende, mens dystre familiehemmeligheder begynder at røre på sig ...








Destan Tolvarssøn er arving til tronen, og når hans far dør, er det ham der skal herske over Sikanias mørke folk. Men det vil Destan ikke – og desuden er der mange år til at hersker Tolvar dør. Celina er også arving til en trone. Hun er lysets datter, og når hendes far en gang er væk, skal hun herske over Sikanias lyse folk. Selvom Sikania er et rige, er de to folk aldrig i berøring med hinanden: De har delt døgnet mellem sig, og sådan har det været mange generationer tilbage. Derfor er det heller ikke meningen at Destan og Celina nogensinde skal møde hinanden. Men det kommer de til. Hersker Tolvar har udtænkt en plan som skal sikre hans folk evigt mørke, og Destan skal hjælpe ham med at få det til at ske.

Mørkets søn er første bind i en serie på tre og handler om mødet mellem lys og mørke, og hvad man er villig til at gøre for kærlighed.








Nordisk fantasy noir, hvor en række bestialske mord viser sig at hænge sammen med en urgammel profeti om verdens undergang.

17-årige Anne kan se hændelser i fortiden, og en nat genoplever hun et uhyggeligt gammelt mord. En rødhåret pige bliver myrdet og får skåret et runetegn i ryggen. Men kort efter begynder rødhårede piger at blive dræbt på egnen, og tegnet er på dem alle.

Pludselig er den lille by fuld af fremmede. De har mystiske kræfter, og de kredser om Anne, som ikke er vant til at have folk tæt på. Den asatroende Luna, den gudesmukke Mathias og den mystiske Varnar ønsker alle at hjælpe hende. Men er de venner eller fjender? Kan hun stole på sine følelser efter et helt liv alene?

Første bind i en trilogi.








Vi har alle vores dæmoner, men nogle er mere virkelige end andre. Nogle sindslidende lever i en tusmørkezone, hvor virkeligheden flettes så tæt sammen med hallucinationer at dæmoner har både vilje og krop.
Men er der tale om en sindslidelse, eller oplever disse mennesker bare en del af virkeligheden, som ellers er skjult for andre mennesker?






Giveaway’en kommer til at fungere på den måde at hver bog har et lod hver. Så skriv en kommentar om hvilke bøger du gerne vil vinde (du er meget velkommen til at skrive alle fem eller bare en enkelt hvis du har lyst til det) og så er du automatisk med i puljen på de pågældende bøger. Så du kan være heldig at vinde mere end en bog.

Du skal have dansk adresse og efterlade en email hvorpå jeg kan kontakte dig for adressen, som bogen skal sendes til. Konkurrencen løber til 14. juli.

Bøgerne her er venligt sponsoreret af Plusbog, Gyldendal, Nyt Nordisk Forlag (plus et net sponsoreret af Arnold Busck, Ulven og Uglen og Tellerup.

Der er forhåbentlig lidt for enhver smag.

Vindererne bliver trukket tilfældigt og bliver offentliggjort her på bloggen efter konkurrencens udløb og vinderen får også direkte besked.

Held og lykke.

Og tak fordi I følger med.



SHARE:

46 kommentarer

  1. Ravnenes hvisken og Mørkets søn !!! ;) dem ville jeg elske at have på min reol !

    Marielouiseroenning@gmail.com

    SvarSlet
  2. Mange gange stort tillykke! :-) Jeg nyder at følge med. Jeg vil være så fræk at sige, at jeg ønsker mig alle 5 bøger! De lyder simpelhen allesammen så gode at jeg ikke kan vælge - jeg gerne vil læse dem alle :-D Jeg har hørt en masse om Ravnenes hvisken og er spændt på at se hvad den handler om. Endnu engang tillykke - og til 5 år mere! Mvh Sofie.
    Email: bittenbybooks@hotmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, det er jeg rigtig glad for at høre. :0)

      Slet
  3. Tillykke med Bloggens fødselsdag :D
    Jeg vil helt vildt gerne vinde Ravnens Hvisken! :D Eller også vil jeg gerne vinde Ulykkernes tid :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hov, lige en email: frk.lykke.blog@gmail.com

      Slet
  4. Stort tillykke!

    Jeg vil allerhelst vinde Happy ending - men ville også blive glad for Mørkets søn :-)

    SvarSlet
  5. Jeg vil super gerne vinde Ravnens Hvisken, Mørkets Søn eller Ulykkernestid <3

    E-mail: j.t.mayann@gmail.com

    SvarSlet
  6. Spændende konkurrence! Jeg vil gerne vinde 'Ravnenes hvisken' eller 'Dæmoner' :-)


    Mvh.
    Den lille Bogblog - pisk.riset [snabel a] gmail.com

    SvarSlet
  7. Et stort tillykke. Det er skønt at følge dig, og ser frem til at følge dig i fremtiden :)
    Ville gerne vinde Happy Ending, Ulykkernes tid, Mørkets søn eller Dæmoner :) (Har allerede læst Ravnenes hvisken, og det var en skøn bog :D )

    Hilsen Mia - tulipanbusk@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Hurra og mange gange tillykke med bloggens fødselsdagen :D

    Jeg bor ikke i DK, men mine forældre har en dansk adresse og vil med glæde sende en evt. pakke videre til mig. Diskvalificerer det mig? :) Hvis det ikke gør, så vil jeg vældig gerne være med i konkurrencen om at vinde én af disse bøger :D (eller alle tre, selvfølgelig):
    Ravnens hvisken
    Mørkets søn
    Happy Ending

    Carina.vinther@hotmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Nej det gør det bestemt ikke, så længe der er en dk adresse at sende til, så er det helt fint. :0)

      Slet
  9. Jeg vil gerne være med i konkurrencen om alle bøgerne - hvis sommeren ikke bliver bedre vil det være rart med lidt læsestof.
    FO
    Mail: Heldoglykke@outlook.com

    SvarSlet
  10. Jeg har hørt så uendelig meget positivt om Ravnene Hvisken at den næsten snart bare bliver nødt til at finde vej til mine reoler. :)

    Og endnu engang tillykke med de 5 år.

    mhlind87@gmail.com

    SvarSlet
  11. Tillykke med de 5 år :D
    Jeg vil gerne ha et lod på alle 5 bøger :D Jeg kan ikke vælge og synes de alle sammen lyder super gode.
    sannelarsen88@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Jeg vil meget gerne læse Ulykkernes tid! :)
    Min mail er offentliganna@gmail.com

    SvarSlet
  13. Tillykke med de 5 år. Jeg har kun fulgt dig i siden jeg selv fik blog for 2 år siden ;-)
    Jeg er meget interesseret i at vinde følgende 3 bøger:
    1. Ravnenes hvisken - Nordic Noir, hell yes!
    2. Dæmoner - lyder muhaha, så yes!
    3. Mørkets søn - måske en ny yndlingsserie!
    vh anjadamsgaard@gmail.com

    SvarSlet
  14. Det lyder altså alle vildt gode, så ville meget gerne be om en lod til hver bog :i og stort tillykke med bloggen, elsker at følge den :) Trine Rasmussen moi_246@hotmail.com

    SvarSlet
  15. Hold da op! Stort tillykke, hvor er det bare vildt! :) Og sikke en fin konkurrence. :)

    Jeg kunne rigtig godt tænke mig at vinde Ulykkernes tid, for jeg har simpelthen hørt så mange fine ting om den, men endnu ikke fået den anskaffet :)

    Mail: carolinethomassen@gmail.com

    SvarSlet
  16. Jeg vil gerne have et lod til følgende:

    Ravnenes hvisken
    Happy Ending
    Mørkets søn

    Igen, stort tillykke :D
    ireneejensen@hotmail.com

    SvarSlet
  17. Mørkets søn
    Dæmoner
    Ravnenes hvisken

    kunne jeg godt tænke mig at vinde. Tillykke med jubilæet. Jeg kan ikke huske, hvornår jeg fandt dig i mængden af blogs, men det er nogle år siden efterhånden.

    Email: signepihl@outlook.com

    SvarSlet
  18. Tillykke med de 5 år på bloggen, jeg vil gerne læse Mørkets søn eller Ulykkernestid . :)
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  19. Mørkets søn og Dæmoner ville jeg elske at vinde! :)
    Og stort tillykke med de 5 år :D

    karinalindxd@hotmail.com

    SvarSlet
  20. Tillykke med bloggen!

    De lyder allesammen virkeligt gode, men jeg tror det primært er Ravnenes Hvisken og Dæmoner der lige rammer mig!

    caroline-os@hotmail.com

    SvarSlet
  21. Ulykkernes tid og Happy Ending lyder som præcis de bøger der skal med mig i kufferten når jeg rejser til Spanien! Stort tillykke med de 5 år <3
    lea.dk@hotmail.com

    SvarSlet
  22. Stort tillykke med de fem år! :D

    Jeg vil rigtig gerne vinde Ravnenes Hvisken og Dæmoner

    Hilsen Sabrina - samhain4000@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak skal du have. :0)

      Slet
  23. Tillykke med bloggens halvrunde fødselsdag! Håber, at du fortsætter med din blog i mange år endnu:-)
    Jeg synes alle bøger lyder gode, så jeg prøver lykken med dem alle 5.
    KH Anne W.
    anne_wegmann@yahoo.dk

    SvarSlet
  24. Stort tillykke med bloggens fødselsdag. Håber at du bliver ved i lang tid endnu. :-)

    Åh, jeg ville helt vildt gerne læse Ravnenes hvisken! Den lyder som lige noget for mig.

    louisefrederiksen529@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have, det er jeg glad for du synes :0)

      Slet
  25. Stort tillykke med de fem år. Jeg vil rigtig gerne prøve lykken med dem alle fem.

    Hilsen Kristine

    goddessofpeacocks@gmail.com

    SvarSlet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig