onsdag den 22. januar 2020

Læseudfordring 2020






Siden jeg startede bloggen har jeg hvert år set frem til at lave læseudfordringer for mig selv når året begyndte. Men sådan har jeg det ikke i år. Jeg ved at det helt sikkert nok skal komme, men efter at jeg fødte lillebror her i starten af januar, har jeg læst forbavsende lidt. Det er heldigvis ved at ændre sig nu, men jeg kan godt mærke, at det lige har krævet lidt omstilling.

På Goodreads har jeg sat et meget lavt læsemål på 40 bøger, og jeg er sikker på at det kommer til at stige, men ligenu har jeg vidst bare behov for ikke at sætte for mange læseudfordringer for mig selv.

Måske er det også fordi jeg slet ikke fik fuldført læseudfordringerne for 2019 - de ligger stadig og rumstere i baghovedet. Jeg vil rigtig gerne have fuldført den YA golden age udfordring jeg satte mig selv i sommers og jeg vil stadig rigtig gerne læse videre i Outlander serien og genlæse Tolkiens Lord of the Rings.

Så det jeg tror, at jeg vil gøre i år frem for tidligere år, er at jeg vil sætte små mål eller udfordringer løbende igennem året. F.eks. lave en liste over bøger jeg vil læse i foråret osv. og så opdatere udfordringsfanen og skrive et blogindlæg og opdateringer løbende. Jeg tænker også det gør det nemmere at følge med i og det vil nok også være lidt sjovere for mig selv, og mere 'nu og her' lyst betonet.

Så ja, det er planen for i år - at lave små udfordringer løbende og holde jer opdateret løbende.
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig