tirsdag den 31. januar 2012

Hvad er på tapetet?

Jeg er lige blevet færdig med at læse følgende:





Så de kommer snart op til anmeldelse, Hex Hall serien var iøvrigt absolutly umulig at give slip på når man først tog dem i hånden. - Hvilket jo lige nøjagtig er sådan bøger skal være.


Jeg er pt i gang med:





Det er rigtig... jeg er i gang med dem allesamme tid.. jeg har svært ved at holde mig til en bog af gangen. :0) De er også alle på engelsk, hvilket måske nok er blevet en lidt dårlig vane..... i hvert fald hvis man burde støtte danske forlag... og det burde man jo nok. Der er bare noget over at læse på originalsproget. For jeg synes også det er forkert at give en anmeldese af sproget når det faktisk ofte bliver redigeret til den dårlige side.

Som du kan se har jeg lige tilføjet to mere vamp bøger til mine anmeldelser nemlig begge fra forfatteren Meg Cabot, en for unge og en for voksne. Og da jeg synes hun skriver absolutly fantastisk, så var det jo oplagt for mig at tage dem med.

Ellers er der Inheritance (Arven) af Christopher Paolini og Iron Knight af Julie Kagawa, begge den sidste bog i hver deres serie. Så det er jo spændende, selvom jeg godt kan indrømme med det samme at Iron Knigh ikke flyder fantastisk godt for mig, men.. mere om det senere.

Dødsspillet (Eller the hunger games) af Suzanne Collins og a Clash of Kings af George R.R. Martin.... ja... skal vi ikke bare sige at det er på tide at jeg får dem læst.


Prøv lige at se alle de fantastiske covers, de er noget SÅ utrolig dygtige i dag til at lave flotte covers. Øjen guf...


Der kommer forøvrigt også en tilføjelse af vigtige udgivelser i 2012, det ser i hvert fald ud som om jeg havde en mindre hjerneblødning den dag, og glemte nogle stykker. ;0)
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig