onsdag den 12. september 2012

I'm getting married!!!

Hvis i har undret jer over hvorfor siden ikke er blevet så hurtigt linket som den plejer, ja så er det fordi jeg har været på ferie og derfor ikke har haft så meget tid til bloggen.

Jeg er blevet forlovet på turen. Yay! Med min kæreste gennem 12 år, så nu skal vi rigtig i gang med at planlægge bryllup!! Wiii!! Han friede på en balkon i Vegas, super romantisk. Så nu skal jeg til at gå med denne:




Efter at have været væk så hober tingene sig lidt op. Jeg havde bl.a. ellers tjekket min bloglovin side løbende, men der er alligevel 329 unread posts tilbage... puha...

Det er faktisk helt forfærdentligt at jeg slet ikke har kunnet finde en boghandel de steder vi har været. Jeg har kun købt 3 bøger, og det var i lufthavnen. Det er en dårlig rekort jeg har lavet mig der. Da jeg kom hjem bestilte jeg så til gengæld 24 bøger derovre fra.

Men jeg så disse fra Walk of Fame med Twilight og Harry Potter stjernerne:



SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig