onsdag den 24. oktober 2012

Efterårstaptet

Jeg er nu blevet færdig med at læse disse:





Jeg er stadig i gang med eller begyndt på disse: Så mange gode, så dårlig tid til det, da vi nu snart kommer ind i -- Nanowrimo. Der er et par spændende danske emner jeg har gang i nu, f.eks. Skygger fra Oktoberland, som endnu ikke er udkommet, men du kan læse alt om bogen på dens helt egen blog her: http://oktoberland.blogspot.dk/ og så er der Spillets by, som jeg er godt inde i nu, og som er et rigtig godt bud på dansk dystopi. J.K. Rowlings bog... ja hvad kan jeg sige. Den er så langt fra Harry Potter som man næsten kan komme, men hun er bare noget SÅ utrolig dygtig. Det er et helt mesterværk kan jeg godt sige jer, men det kommer jeg tilbage til i anmeldelsen. :0) Hobbitten er den nye paperback fra Gyldendal, i en ny-oversættelse. Utrolig god!





SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig