søndag den 18. november 2012

NaNoWriMo status

Gah... i drømmer ikke om hvor langt bagud jeg er med NaNoWriMo, især fordi jeg nu er lidt i gang med at lave plot strukturen om i mit hoved, men ikke mindst også pga. efter-effekterne fra bogforum. Samtidig med at jeg skal have lavet næste nummer af Kattemagasinet klar. Suk. Og næste uge bliver slemt på mit arbejde. Men... men, men ugen derefter kan jeg holde en uges fri til at skrive!! Yay!! Så hvis det er det der kræves, så er det, det jeg må gøre. Jeg SKAL nå det. :0) Jeg VIL nå det.

Samtidig er jeg ved at komme i rigtig jule bagehumør.. for bedst som jeg sidder og plotter i mit hoved, så dukker vaniljekranse opskrifter op i mit hoved. :0)) Det er mega forstyrrende.. for så bliver man jo lækker sulten og så går man ud i køkkenet, og så ser man stakken af bogforum-bøger der bare venter på at blive fortæret med øjnene.


Lørdag fik jeg løst problemet jeg havde knoklet med... det beviser bare endnu engang at man ikke kan finde problemet ved at tænke plottet igennem alene. Når man sidder og skriver er det som om det hele giver meget bedre mening og flyder bedre. Og ligepludselig så kommer inspirationen. Yay! Desværre havde jeg alle mulige aftaler lørdag, men forhåbentlig kan jeg skrive lige så meget jeg vil i dag. Jeg har jo en deadline til min betalæser. :0)
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig