tirsdag den 4. december 2012

Top Ti Tirsdag - Top 10 bøger julemanden gerne må bringer mig til jul

Emnerne er udvalgt af The Broke and The Bookish, og er derfor ikke mine egne.

Dagens top ti emne er bøger julemanden gerne må bringer mig til jul. (Top Ten Books I Wouldn't Mind Santa Bringing Me )


En storm af sværd af George R R Martin, med dette skønne skønne cover fra Gyldendal. Fantastisk historie og så pynter den noget så utrolig flot på bogreolen.
 
 
 
 

 
Venom af Fiona Paul, renæssance, Venedig, paranormal romance, need I say more?
 
 
 


 
Valkyrie Rising af Ingrid Paulson, nordisk mytologi paranormal skrevet af en amerikaner, tja det skal da helt klart tjekkes ud.
 
 
 

Such a ruch af Jennifer Echols, har jeg kun hørt rigtig meget ros om ude i bog verdenen.
 
 
 
 
Sloppy Fists af Megan Mc Cafferty, har jeg hørt endnu flere rosende ord for.
 
 

 
Easy af Tammara Webber, også anbefalet til skyerne af diverse bogbloggers
 


 
Pushing the Limits af Katie McGarry, same here..
 
 
 
 
Afternoon tea af Susannah Blake, bare fordi jeg elsker te, og selve hyggen omkring et engelsk tebord synes jeg er en fantastisk ting.
 
 

Soul Screamers af Rachel Vincent, en samling af hendes første tre bøger i serien.
 
 
 
 
 
Og når det nu er julemanden, så har man vel lov til at drømme lidt, f.eks. vil det være fantastisk at eje en signeret første udgave af Harry Potter.
 
 
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig