onsdag den 30. januar 2013

Januar måned - og vores oh.. so good intentions

Den første måned i året er altid spændende. Holder planen man lavede med sig selv?

Jeg må tilstå at jeg har været lidt for ivrig og slet ikke realistisk. Efter kludret på mit arbejde røg min kreativitet en ordentlig tur, og den har været lidt svær at finde igen. (Så i får nok et blogindlæg en af dagene med ideer til at genfinde kreativiteten. ;0))

Så januar har stået på hjerne healing og oprydning. Også oprydning på bogen, jeg havde mange notater der skulle sorteres, det gav mere ro i hovedet ikke at skulle bære rundt på bog 2+3 i hovedet. Bog et har aldrig stået så tydeligt for mig som de to andre har, men jeg er ret sikker på jeg er ved at være der.

Så min status i tal:

35000 ord skrevet   =   Total failure

Læs 7 bøger (mindst 1 til research og 3 bøger jeg har til anmeldelse)    =     Tjek, jeg læste faktisk fire bøger til anmeldelse.

Ryd op i alle mine skrivenotater til mit bogprojekt    =    Tjek

Lav synopsis færdig   =   Delvist, eller så godt som jeg nu tror det bliver

Blog hver dag    =    Tjek

Læs min. en blogpost eller et kapitel hver måned om at skrive     =    Tjek


Et punkt der ikke stod på listen, men som burde have:

Hjernehealing og genfindelse af kreativitet    =    Det håber jeg er lykkedes nu!!



SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig