søndag den 6. januar 2013

The Goddess Legacy review



Denne bog er en novellesamling fra Goddess Test serien (#2,5) og derfor ikke nødvendig at læse for at fuldføre serien.

Goodreads:
For millennia we've caught only glimpses of the lives and loves of the gods and goddesses on Olympus. Now Aimée Carter pulls back the curtain on how they became the powerful, petty, loving and dangerous immortals that Kate Winters knows.

Calliope/Hera represented constancy and yet had a husband who never matched her faithfulness….

Ava/Aphrodite was the goddess of love and yet commitment was a totally different deal….

Persephone was urged to marry one man, yet longed for another….

James/Hermes loved to make trouble for others#151;but never knew true loss before….

Henry/Hades's solitary existence had grown too wearisome to continue. But meeting Kate Winters gave him a new hope….



Selvom denne historie ikke fortæller noget om Kate, som er vores hovedperson i Goddess Test serien, så er det faktisk lige før jeg nyder disse små historier mere.

Jeg var faktisk ret begejstret da jeg læste den, men det var mere pga. den græske mytologiske historie. Jeg er faktisk uenig mange steder i forfatterens tolkning og andre steder synes jeg hun ramte spot on. En ting er sikkert forfatteren har virkelig gjort sit research arbejde godt.

Med disse fem historier er bogen faktisk længere end de andre bøger i serien. Desværre synes jeg der er SÅ meget potentiale der ikke bliver brugt, men som jeg håber den sidste bog i serien udnytter.

Dermed sagt så var det virkelig en nydelse af læse de forskellige historier, da det er en meget interssant skildring af guderne. Så hvis du læser serien og synes om den, så skal du helt klart også læse denne novellesamling.

KKKK+
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig