tirsdag den 26. februar 2013

Top 10 tirsdag - Auto-buy

Emnerne er udvalgt af The Broke and The Bookish, og er derfor ikke mine egne.

Dagens emne er: Top Ten Authors That I'd Put On My Auto-Buy List (basically an auto-buy list is no questions asked..you love this author so much that no matter what they wrote next you'd buy regardless of genre or subject matter)
Altså hvilke 10 forfattere elsker jeg så meget at jeg vil købe deres bøger uanset hvad de har skrevet om:

Det er virkelig et svært emne den her gang synes jeg, for som udgangspunkt findes der ligenu kun tre forfattere hvor jeg æder alle de ord de skriver og det er:

1. J.K. Rowling
2. Cynthia Hand
3. Kiera Cass


Hmm.. selvom jeg synes det er forkerte ikke at gøre top ti listen færdig, så har jeg bare ikke flere Auto-buy forfattere på min liste.
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig