tirsdag den 19. marts 2013

Top 10 tirsdag - Bøger jeg bare måtte eje men endnu ikke har fået læst

Emnerne er udvalgt af The Broke and The Bookish, og er derfor ikke mine egne.

Dagens emne er: Top Ten Books I HAD To Buy...But Are Still Sitting On My Shelf Unread
Altså hvilke top 10 Jeg bare MÅTTE eje... meen som stadig står ulæst på hylden


Så er det lidt jeg tænker, er det ikke sådan med alle de bøger man køber?

Det er godt der står på hylden, for de største MÅTTE KØBE HER OG NU impulskøb er på ebog og lydbog.


Men her er ti af de bøger jeg endnu har ulæst på hylden, men som jeg virkelig bare snart må komme i gang med.



SHARE:

2 kommentarer

  1. Wow en stak - den måtte også gerne komme på min hylde (bortset fra de to af dem, jeg allerede ejer) ;)
    Glæder mig til du får læst Paranormalcy - den overvejer jeg nemlig at købe :P

    SvarSlet
  2. Jeg kan i hvert fald anbefale The Magician's Guild - hyggelig magikerserie med et par overraskelser undervejs :-)

    SvarSlet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig