mandag den 22. april 2013

Pushing the Limit review

Pushing the Limit


Forfatter: Katie McGarry
Serie: Pushing the Limit #1
Sprog: Engelsk
Målgruppe: YA
Genre: Contemporary Romance
Udgiver: Harlequin Teen





Goodreads:
No one knows what happened the night Echo Emerson went from popular girl with jock boyfriend to gossiped-about outsider with "freaky" scars on her arms. Even Echo can't remember the whole truth of that horrible night. All she knows is that she wants everything to go back to normal.But when Noah Hutchins, the smoking-hot, girl-using loner in the black leather jacket, explodes into her life with his tough attitude and surprising understanding, Echo's world shifts in ways she could never have imagined. They should have nothing in common. And with the secrets they both keep, being together is pretty much impossible.

Yet the crazy attraction between them refuses to go away. And Echo has to ask herself just how far they can push the limits and what she'll risk for the one guy who might teach her how to love again.



Jeg synes efterhånden jeg har svære og svære ved at lade mig gribe af en historie, og blive trukket helt ned i det fiktive univers, men det gjorde Pushing the Limit for mig. Uden tvivl en fantastisk historie.

Pushing the Limit er sådan en type bog som man bare elsker, elsker, elsker når man læser den. Bagefter kan man godt tænke lidt over, hvorfor kunne jeg lide den bog? Der var da ikke noget specielt ved den. Var der? Det er helt sikkert en feel good bog, det er der ingen tvivl om, også selvom vi har med nogle lidt tungere emner at gøre.

Personligt så tror jeg helt klart at det er intensiteten og tension som forfatteren har mestreret med vores par. Og ikke mindst fordi Kaite McGarry også mestre at lave nogle fuldt ud troværdige karaktere. Bogen er skrevet helt fantastisk. Enkelt og behagelig med synsvinkel fra både Echo og Noah.

Echo er en skøn karakter. Hun er selvstændig og selvom hun har meget at slås med, så er hun på ingen måder naiv eller ligefrem dumdristig. Hun er skøn at følge. Det samme er Noah. Noah er simpelthen mums. Begge personer er som sagt beskrevet levende og hopper og springer næsten op mellem linjerne. Det samme gælder for de interessante bipersoner, og nogle af dem kommer også til at få deres helt egen historie.

Pushing the Limit var virkelig en fornøjelse at læse. Helt klart. Jeg skal helt sikkert læse den sidste bog i serien. Jeg har allerede læst de to andre der er udkommet, så dem får i snart en anmeldelse på.
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig