søndag den 9. juni 2013

Dag 9: Yndlings serie i dit hjem

Huha... jeg har rigtig mange ting til fælles med min forlovede, en af disse ting er serier! Vi elsker serier! Derfor har det været sindssygt svært at finde de helt rigtige. Da vi både har været Lost på en øde ø, været desperate housewives, I Sherwood skoven med Robin Hood, på hemmelig mission med Alias, men ikke mindst også på vampyr hunt med Buffy gennem tiden.

I går begyndte vi faktisk på en ny serie, The Walking Dead. Jeg overvejer stadig om jeg skal springe af nu inden det går helt galt med de zombier.

Det var dog helt klart disse tv-serier som vi kan se igen og igen. (Jeg droppede dog Dexter efter første sæson og manden ser ikke Downton Abbey, Once upon a time, Jane Eyre og Pretty Little Liars. Han har dog været tvangsindlagt til at se Stolthed og fordomme. :0) Men da det er vores yndlings hver især, så synes jeg de skulle med.




















Billederne er i tilfældig rækkefølge, men der er ingen tvivl om at Game of Thrones og Sherlock er dem vi gælder os til at se mest sammen.

SHARE:

2 kommentarer

  1. Ah, der er mange gode blandt ovenstående! Jeg følger med i Game of Thrones og Walking Dead (sidstnævnte har jeg dog kun nået første sæson af indtil videre) og True Blood. Rome, The Tudors og Friends har jeg afsluttet. Hvad kan du særligt godt lide ved One Upon a Time? Den overvejer jeg at se på et tidspunkt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hmmm.. det er et godt spørgsmål, nogle gange er jeg ikke så imponeret over Once upon a time. Men jeg er helt vild med det potentiale serien har, og forhåbentlig udnytter. Den første sæson synes jeg var rigtig god faktisk, men så er det gået lidt ned af, håber sæson 3 bliver bedre.

      Slet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig