fredag den 2. august 2013

02.08.14

Om præcis et år er det planen at min forlovede og jeg skal holde bryllup. Da det jo skal holdes på et slot og både min forlovede og jeg er meget rigtig meget bogmennesker. Så ligger det lidt i luften at lave et bog/kulturelt tema. Men det er nu ikke noget jeg har overvejet sådan seriøst endnu, jeg har bare haft det lidt sjovt med at kigget rundt på nettet.

Her er lidt af den inspiration jeg har fundet.
Alle billederne er lånt fra alle mulige steder og er derfor ikke mine egne.
























SHARE:

14 kommentarer

  1. Billederne alene giver mig sommerfugle i maven. Hvor er det dog spændende, og tillykke med forlovelsen! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Ja jeg er også helt vildt spændt selv. :0)

      Slet
  2. Wow, jeg ville gerne være en flue på væggen ;) Tillykke!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Jeg skal nok se om jeg ikke kan ligge lidt billeder ud efter brylluppet og løbende. :0)

      Slet
  3. Sikke et væld af eventyrsbilleder. Så smuk en kombination af de finere rustikke elementer.

    Og uendeligt stort tillykke med den store dag, der venter forude :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha'. Ja der er så mange eventyrlige muligheder i bog temaer, så jeg skal virkelig i tænkeboks.

      Slet
  4. Hvor er det virkelig fin inspiration, du har fundet frem. Jeg håber meget på, du viser billeder, når den store dag er overstået :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det skal jeg helt sikkert nok gøre. :0)

      Slet
  5. Sikke fine billeder. Er vild med bryllupskagen på et af de første billeder og smykkeskrins-bogen med en hjerte-rum til ringen på nederste :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, dem faldt jeg også pladask for. :0)

      Slet
  6. Glæd dig - det er den bedste fest, man kan holde ♥

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihhh.. ja det gør jeg også. :0) Kan slet ikke vente. Suk et helt år. Jeg har dog hørt det går hurtigt sådan et bryllupplanlægningsår

      Slet
  7. Hvor ser det alt sammen fortryllende ud :) Glæder mig så meget til at se billeder!

    SvarSlet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig