mandag den 30. september 2013

Status september

Denne måned er det kun bogstatus jeg kan skrive om, men i næste måned skal der bruges en masse tid på en fagbog, så det bliver skønt.



17 bøger fik jeg læst i september måned. Dem der ikke er anmeldelse på, kommer snart.


Ask, konge, taber af Camilla Wandahl
Fjendeblod (Vildheks #5) af Lene Kaaberbøl
Soulfinders Crystal #3 af Joss Stirling
City of Ashes #2 af Cassandra Clare
The Transfer #0,1 af Veronica Roth
Mystikeren #3 af Alyson Noel
Kunsten at være kvinde af Caitlin Moran
Lola og retfærdighedens bog #1 af Janne Hejgaard
Den enes død - Lying Game #1 af Sara Shepard
Ildenglen #1 af Laini Taylor
Ledelse i praksis af Hans Jørgen Skriver, Erik Staunstrup og Andreas Kærgård (studiebog)
Sandhed eller konsekvens - Lying Game #2 af Sara Shepard
Lola og Kalejdoskopet #2 af Janne Hejgaard
Nattens Circus af Erin Morgenstern
Da duerne forsvandt af Sofi Oksanen
Amalie & Sophie 4-ever af Dorte Roholte
Øjnene der ser - Lying Game #3 af Sara Shepard

14 af bøgerne var anmeldelseseksemplarer

1 bog var filmatiseret, så i den udfordring føre jeg nu 11/9

1 bog slutter en serie, så der føre jeg nu med 10/9

Jeg har valgt stadig at udfordre mig i antal læste bøger på året, derfor har jeg nu læst 126 ud af 140. Jeg tror jeg vil sætte den op til 160 måske.


Månedens to pæneste covers




 
Månedens to grimmeste covers





 
Månedens to bedste bøger




 
Månedens, for mig, mindst interessante bog

SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig