torsdag den 21. november 2013

Julebøger - en skøn fornøjelse at sidde og udvælge

Jeg har nu sat min udfordring op til at læse 200 bøger i år i stedet for de 180, og det er jeg meget spændt på om jeg kan nå. Samtidig har jeg givet mig selv en uofficiel udfordring, nemlig julebøger! Yay!!

Jeg har fundet en masse i forskellige genre og masser af forskellige størrelser, så jeg har noget at vælge imellem. Er spændt på hvor mange af dem her jeg kommer igennem.

Jeg har allerede tyvstartet lidt og læst denne
























YA
 

 
 
 



 
New Adult
 






 
Gode gamle klassiker







Romance historical
 
 
 
 




Realisme romance / Chick lit
 

 












Paranormal romance

 
 
 
 
 
Cheesy romance
 
 
 
 


Har i planlagt spændende julebøger til december?
SHARE:

2 kommentarer

  1. Svar
    1. Julebøgerne er kun et udvalg, så jeg får sikkert ikke halvdelen af dem. Men ja 32 bøger skal jeg nå at læse inden det nye år hvis jeg skal op på 200 bøger. Pyha. :0) Men det er godt nogle af de her julebøger ikke er så lange.

      Slet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig