lørdag den 2. november 2013

Nye bøger til biblioteket - oktober 2013

Disse fysiske bøger har været en tur gennem min pakkepostkasse og fundet vej ind på en hylde på biblioteket i oktober måned.  (ebøgerne er for mig umulige at holde styr på, så disse er kun de fysiske)


Det har været en skøn bogmåned i oktober. Ikke nok med at jeg har fået læst 29 bøger, så har ikke mindre end 28 bøger fundet sin vej ind på mine bogreoler. Og der er virkelig ikke noget bedre end at åbne postkassen og se en firkantet pakke eller to. Det er bog-lykke.

De to af bøgerne jeg selv har købt, har jeg gjort sammen med min kæreste. Det er nemlig de to signerede udgaver, Life of Pi og House of Hades.

Og så har jeg fået tilføjet to smukke, smukke Barnes and Nobles Leatherbound Classics, til min alt for lille samling.


Selv købt
 








Fået i gave
 





 
Bøger fået til bogbloggertræf, fra Peoples Press, Gyldendal
og Carlsen








Anmeldereksemplarer fra Lindhardt og Ringhof
 






Anmeldereksemplarer fra Rosinante & co.


 








Anmeldereksemplar fra Rosinante & co.
og forfatter Lise Bidstrup








Anmeldereksemplarer fra Gyldendal

 
 
 
 
 

Anmeldereksemplar fra forfatter Majbrit Ravnholt Cramer
og forlaget Alfa
 





Anmeldereksemplar fra Skriveforlaget







Anmeldereksemplar fra cdon







Anmeldereksemplar fra Alvilda





En del af disse bøger har jeg anmeldt, resten kommer snart. Dog venter jeg nok lige med at læse hele Jules Verne. Den er rigtig rigtig lang. Men jeg glæder mig meget til at læse hans bøger.

Har i fået/købt noget godt i oktober? Noget i glæder jer særligt til at læse?
SHARE:

8 kommentarer

  1. Jeg er helt i chok over, at jeg ikke føler, jeg har købt noget, men der er alligevel kommet ti bøger til samlingen... :| Som jeg SELV har købt. Så er der anmeldereksemplarer osv... Uf!

    I blame the book club ;) For tre af bøgerne i hvert fald...

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kender det alt for godt. Sjovt jeg har også lige købt tre bøger til the book club. ;0) De er dog ikke nået frem endnu. Er virkelig spændt på slutningen af november ´når der nu er bogforum og alting. :0)

      Slet
  2. Jeg har også fået købt tre fortællinger af Jules Verne i nogle rigtig fine udgaver fra et antikvariat :) Glæder mig til at læse dem :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør jeg også. Jeg er stødt på historierne så mange gange i andre udgaver eller fortolkninger, men jeg har aldrig fået de originale læst.

      Slet
  3. Fantastisk med nye bøger! Jeg elsker virkelig min udgave af 'Life of Pi' (synes du ikke illustrationerne er fantastiske? Orv de har bragt lykke) Og de udgaver af B&N er evigt fine. Jeg elsker Grimms!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo illustrationerne er virkelig smukke. Jeg glæder mig sådan til at læse historien. Ja Grimms går man aldrig forkert i byen med, jeg elsker de eventyr, men de har faktisk også været en større del af min barndom end f.eks. HC Andersen, hvilket egentligt er helt forkert. :0)

      Slet
  4. Svar
    1. Ja det har været en virkelig skøn fornøjelse at tjekke postkassen i den her måned. :0)

      Slet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig