mandag den 27. januar 2014

Incubus Wolf review

Incubus Wolf

Forfatter: Bonnie Vanak
Serie: The Ancients #5
Genre: Fantasym paranormal romance
Målgruppe: Voksne



















Alexandra Kosta once knew beauty and privilege as stepdaughter to the Fae king, until he banished her and scarred her for life. Now working as a bounty hunter, she's tasked with hunting down sexy werewolf Dominic Farrell. But Dominic is also part incubus, possessing the power to seduce any woman into doing his will.

When Alex is injured on the job and Dominic takes her back to his lodge, he agrees to release her--if she will share his bed first. Unlike most men, he doesn't recoil after seeing Alex in her natural state...and she cannot deny their overwhelming attraction.

But in order to save herself she has to turn Dominic over to the enemy. Can she destroy the one man who loves her as she is?



Jeg ved ikke hvorfor jeg læser de her noveller. De er alt for korte i forhold til at de skal opbygge en magisk verden, og samtidig skabe troværdige personer og ikke mindst også en troværdig kærlighedshistorie. Plus den efterhånden obligatoriske erotiske scene, der også skal med.

Forsøget i Incubus Wolf var godt, men målet blev ikke nået.

Til gengæld vil jeg rigtig gerne læse en fuld længde historie af forfatteren. Jeg elsker den måde hun beskriver en typisk fantasy verden på. Med troldmænd, feer og vareulve. Det var nemt at blive indhyllet i magien.

Umiddelbart virker det også til at forfatteren vælger stærke og intelligente heltinder - og det kan jeg personligt rigtig godt lide.

Med den korte novelle, bliver det hele bare desværre for overfladisk. Men det er ikke sidste gang jeg læser noget fra forfatterens hånd.





E-bogen kan købes på engelsk her


 
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig