søndag den 5. januar 2014

This week #28 - nytårsforsæt

Ugen der gik

Til nytår var vi fire. Det var super hyggeligt. Vi lavede nytårsforsætter til hinanden i år, det var lidt sjovt. Nytårsforsættet fra min kæreste var at jeg skulle sørge for at redigere min bog færdig og forsøge at få den udgivet. Fra vores gæster fik jeg først at jeg skulle blive ved med at blogge. Hvilket generelt altid er dejligt at høre, og at jeg skulle gøre noget jeg ikke normalt tør gøre. Mit nytårsforsæt til mig selv er at jeg skal motionere noget mere, minimum en gang om ugen til at starte med. Min kæreste vil også rigtig gerne have et punkt ind der hedder: pas dine måltider. :0) Så nu må jeg jo se om jeg kan nå dem inden for det næste år.

Efter nytår har jeg brugt lidt tid til at gøre nogle projekter færdige og klar til at jeg kan arbejde for Turbine forlaget her den næste månedstid. Yay! Det glæder jeg mig til. Det bliver en fornøjelse at skulle arbejde endnu mere med bøger!


Ugens læsning

Jeg har allerede læst 3 bøger i det nye år, så det går jo godt. Jeg får nok desværre ikke så meget tid til at læse resten af måneden, men nu må vi jo se.

Lige nu læser jeg disse bøger




Harry Potter - Page to Screen går det lidt langsomt med, fordi den er lidt svært at have med rundt omkring. Så det er begrænset hvor jeg kan læse den fordi den er så enorm, men den er god.
John Jakes - North and South starter ud lidt ligesom jeg husker at tv-serien gjorde det, så det er indtil videre rigtig hyggelig læsning.
Ø er fyldt med flotte farvestrålende billeder og Syv års længsel er indtil videre bedre end crossfire serine, men nu må vi se, meget kan nå at ændre sig.



Ugens skrivning

Det er helt mærkeligt at skulle i gang med at redigerer nu... Jeg har ikke fået kigget så meget på det i den her uge, og jeg tror generelt ikke jeg får tid til det i januar.



Ugens links

Vigtigste information: (som faktisk er ved at være lidt gammel) Harry Potter som et teaterstykke!!! Skrevet af J.K. Rowling!!

Interessant artikel om fremtidige trends i YA-målgruppen

Hvad skal man opdage på en engelsk hjemmeside at der kommer en ny bog i Stieg Larssons Millennium serie?! Dog ikke Stieg Larssons egne notater som findes på en computer som ingen vil udlevere med mindre de får penge- eller sådan noget i den stil. Nej de hyre en anden svensk forfatter til at skrive i det univers. Læs om det på engelsk her

Hvilken Game of Thrones karakter er du? Daenerys Targaryen var jeg... just saying. ;0)
SHARE:

2 kommentarer

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig