mandag den 4. august 2014

Austen august tema

Jeg har givet mig selv den fantastiske udfordring at læse Austen fanfiction i august måned. På videoen fortæller jeg hvad jeg har tænkt mig at læse og, forhåbentlig også, nå at anmelde i august måned.

August måned startede stort ud - den 2. august blev en milepæl der for altid ville indeholde magiske minder for mig. Det var et storslået og eventyrligt bryllup og jeg glæder mig til at fortælle jer alt omkring det. Det bliver nok inde på min anden blog det sker, men jeg skal nok sørge for at linke herinde fra. ;0)

Så august måned står for mig i kærlighedens tegn, så det var helt ideelt for mig at fortsætte ved at læse udgaver af det jeg synes er en af de største kærlighedshistorier, Pride and Prejudice.


SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig