lørdag den 12. september 2015

Fra papir til skærm #25

Indlægget hvor jeg skriver hvad der sker, siden sidst, indenfor 'bøger-der-bliver-lavet-til-film-eller-serier-verdenen'




Hvis du er en af de få der ikke har hørt det endnu: så skal Pilou Asbæk være med i Game of Thrones

Filmselskab har købt rettighederne til 'Everything everything'

Det samme gælder for 'The Sky Is Everywhere' det er endda Warner Brothers der har opkøbt dem





The Fifty wave trailer og poster!! Ihh.. den glæder jeg mig personligt meget til!!








Næste Marvel-serie på Netflix, efter den succesfulde Daredevil, bliver Jessica Jones, der får premiere  20. november i år. Her er en teaser OG Yay... en kvindelig superhelt!!






Victor Frankenstein trailer


SHARE:

2 kommentarer

  1. Jeg er ny læser her på bloggen, og kan mærke at jeg bliver glad for for denne type indlæg. Skal ihvertfald se Victor Frankenstein engang, det bliver spændende at se en kendt historie med et andet plot :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej, og velkommen. :0) Super fin blog du selv har også. Jeg elsker også at lave de her indlæg, for så får jeg selv fulgt lidt med i hvad der sker i filmverden.

      Slet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig