torsdag den 29. oktober 2015

Vind bogforum dagsbilletter





I næste uge åbner bogforum endelig dørene for årets største danske bogevent, og jeg glæder mig noget så ubeskriveligt meget. Bogforum har været så fantastiske at sponsorere nogle billetter der gør det muligt at jeg kan afholde den her super fede giveaway for jer.

Nu kan tre heldige vindere, vinde en dagsbillet til en valgfri-dag på bogforum. Alt du skal gøre er at smide en kommentar her på bloggen og oplyse din email så jeg kan komme i kontakt med dig hvis du vinder. Billetten skal kunne sendes til en dansk adresse.

Da det haster med at få billetten afsted trækker jeg en vinder allerede nu på søndag d. 1. November. Så du kan deltage indtil kl. 12, på søndag, hvorefter jeg trækker tre heldige vindere som jeg offentliggøre her på bloggen, men vinderen får også direkte besked.

Held og lykke!!

SHARE:

15 kommentarer

  1. Det kunne være så vildt! Der kommer så mange gode forfattere, jeg gerne vil hilse på og få signeret nogle bøger til julegaver :) kathy.elisabeth@live.dk

    SvarSlet
  2. Jeg vil gerne vinde! (penge sparet, er penge tjent!) ;)

    Maja-wh@hotmail.com

    SvarSlet
  3. Uha, det ville jeg godt blive rigtig glad for at vinde.
    Hilsen Charlotte
    Clyngsted@gmail.com

    SvarSlet
  4. Uhhh, en gratis billet kan man altid bruge. Så kan man jo købe en bog ekstra :)
    Skal du selv stå på stand eller blot være gæst?
    Annkristinehald@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej jeg skal faktisk ikke stå på stand i år, hverken hos HUF eller Turbine, så det bliver bare rent hygge, selvom jeg nok vil være at finde under de fleste af Turbines og HUFs indslag.

      Slet
  5. Jeg deltager og krydser fingre! Det vil være så lækkert at tilbringe en hel dag i bøgernes tegn :-)
    karlomikkel@gmail.com

    SvarSlet
  6. Jeg håber at være den heldige kommentar :)
    og15yadm@apps.odder-gym.dk

    SvarSlet
  7. Var til Bogforum for første gang sidste år og det var det feeeedest. Glæder mig så meget til at mærke stemningen igen og tømme kontoen til endnu flere lækre bogskatte ;)

    Min mail: k.vallentin@gmail.com

    SvarSlet
  8. Det vil være dejligt af kunne deltage i Bogforum i år.
    Venlig hilsen Henrik
    hkraglund@gmail.com

    SvarSlet
  9. Det ville være fedt med en billet til Bogforum, da jeg har aldrig har været afsted før :) Vh. Michael (michael.frederiksen@hotmail.com)

    SvarSlet
  10. Det ville jeg være glad for. Evajj.au@gmail.com

    SvarSlet
  11. Det vil være dejligt at vinde en billet.
    hilsen Emma - emma_hg@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Det ville være en fantastisk oplevelse at opleve Bogforum :)
    neonkatieneon@gmail.com

    SvarSlet
  13. Det kunne jeg godt tænke mig!

    frk. Møller

    mylsenmylle@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Jeg vil gerne deltage - og vinde. liabof@live.dk

    SvarSlet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig