mandag den 16. november 2015

Julebøger top 3 (YA og NA)

De sidste to år har jeg læst mange julebøger op til jul, og det vil jeg bestemt også i år, men inden jeg kommer med listen for hvad jeg kunne tænke mig at læse i år, af juletema bøger, så vil jeg give jer min top 3 for 2013 og 2014.

Disse top 3 bøger har alle målgruppen enten YA eller NA og de er fyldt med julestemning, for jeg ELSKER masser af jul i mine bøger.





























Dem der ikke nåede med på listen:

Cross Country Christmas #1,5 af Tiffany King
All for you af #2,5 af Marquita Valentine
A Season for Hope #3 af Sara Cannon
My True Love Gave to Me af Stephanie Perkins, Holly Black, Ally Carter, Matt de la Pena, Gayle Forman, Jenny Han, David Levithan, Kelly Link, Myra McEntire, Rainbow Rowell, Laini Taylor, Kiersten White
Dash og Lily's Book of Dares af Rachel Cohn og David Levithan
If I Return af Sawyer Bennett
Let It Snow af Maureen Johnson, John Green og Lauren Myracle
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig