lørdag den 30. april 2016

Status april 2016


Herudover: Hvor lagde jeg babyen? som er læst på mofibo og Tangled som er læst i manusform.




9 bøger blev det til i april og hver og en af dem var virkelig skønne læseoplevelser. Der var ikke som sådan nogen skuffelse og der var mange favoritter. Jeg nød at genlæse Valhalla, at være tilbage i Meg Cabots og Philippa Gregorys boglige verdener. Jeg elskede fortsættelsen af Ilttyv og jeg var begejstret for Rick Riordans debut i nordisk mytologi.



Royal Wedding #11 af Meg Cabot
Nidstangen #1 af Åsa Larsson og Ingela Korsell
Under sløret #2 af Nicole Boyle Rødtnes
Tangled #1 af Emma Chase
Hvor lagde jeg babyen? Afsløringer fra en nybagt mor af Julia Lahme (research ;0) )
The White Princess #5 af Philippa Gregory
Valhalla - den samlede saga vol. 2 af Peter Madsen og Henning Kure
Kampen om Sommersværdet #1 af Rick Riordan
Københavns skygger af Aspíciens Haufniensis

SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig