tirsdag den 12. juli 2016

Arvingen


 





Arvingen

Forfatter: Simona Ahrnstedt
Serie: Ja, men kan læses som en standalone
Originalsprog: Svensk, En enda natt
Genre: Kærlighed, realisme
Målgruppe: NA / Voksne
Udgiver: Flamingo

Tak til forlaget Flamingo for anmeldereksemplaret



Natalia De la Grip er en af finansverdenens unge supertalenter. Som kvinde, født ind i overklassen, forventes hun ikke at arbejde, men Natalia har altid gået sine egne veje. Hun arbejder dedikeret og stenhårdt på at nå sit ultimative mål: at få sin far, patriarken, til at anerkende hendes kompetencer og tilbyde hende en velfortjent plads i familievirksomhedens bestyrelse.


’Arvingen’ var lige præcis så skøn som jeg havde håbet den ville være. Den var fuldstændig uimodståelig. Jeg elskede alt ved den - personerne, historien, skrivestilen, miljøet, stemningen – ja det hele!

Man flyver nærmest igennem bogen, fordi den er så spændende. Den er spændende fordi der er mange følelser er på spil og man sidder nærmest på kanten af sofaen og ville ønske man kunne læse hurtigere. Det er alt for sjældent jeg oplever det i bøger jeg læser, men den her leverede fuldstændig.

’Arvingen’ bliver fortalt i skiftende synsvinkler – men de ødelagde på ingen måde flowet, faktisk var det kun interessant at følge alle personerne, der hver især havde hver deres lille historie at fortælle. 'Arvingen’ er en del af en trilogi men kan sagtens læses for sig, da historien har en slutning.

For mig var ’Arvingen’ helt sikkert den perfekte sommerbog og jeg ville ønske at jeg kunne række ud efter den næste bog, som ville garanterer mig lige så god en læseoplevelse som denne.



SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig