tirsdag den 2. august 2016

Status juli 2016



Juli var bogtom. Jeg har ikke læst ret meget – nærmest ingenting i juli. Normalt plejer det at være august måned hvor jeg læser mindst. Men i år er det altså juli, og årsagen til det er fordi, at der har jeg ferie med min mand. Og jeg får læst forbavsende lidt når vi har ferie sammen. De sidste par år er det fordi vi har været ude og rejse og fræser rundt til det ene og det andet, men i år er vi bare hjemme - og helt nede i tempo. Vi nyder hinanden og ham den lille ny. Det har været skønt og er det stadig lige lidt endnu inden manden starter på arbejde igen.


Tre bøger blev det dog til – dog kun nogle ganske korte nogen:


Nobody Wants to Read Your Sh*t: Why That Is And What You Can Do About It af Steven Pressfield
Saga, volume 1 af Brian K. Vaughan
Fables: The Wolf Among Us, Vol. 2 af Matthew Sturges


Jeg har dog gang i et par større bøger også, men dem læser jeg virkelig langsomt, så dem bliver jeg først færdige med i den her måned.

Det giver ikke rigtig mening at lave en rating med flotteste bogcover i de ting jeg plejer at lave i denne måned når jeg kun har læst tre bøger. Jeg vil dog sige at Saga helt sikkert er en serie jeg skal blive ved med at læse.

Har I fået læst en masse i juli?
SHARE:

4 kommentarer

  1. Jeg har heller ikke fået læst så meget, men det er nu ikke meget anderledes end det plejer :) Jeg tror snart jeg må prøve kræfter med Saga, hører så meget godt. Og tager det som et kvalitetsstempel når det kommer fra dig, nu hvor du anbefalede Fables, som jeg er blevet helt vild med efterfølgende ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh... hvor dejligt at høre. Tak! :0) Fables er nemlig helt fantastisk! :0)

      Slet
  2. Jeg har fået læst to bøger i løbet af juli. Og så har jeg læst lidt i et par andre bøger hist og her. Det er dog samlet ikke blevet til super meget læsning, da der har været så mange andre ting, jeg har skulle nå. Men sådan er det jo bare nogle gange. Forhåbentlig når jeg en masse i løbet af denne måned istedet :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det kender jeg kun alt for godt. Er spændt på at høre hvad du synes om den nye Harry Potter.

      Slet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig