tirsdag den 23. august 2016

Top 10 kogebøger jeg ønsker mig her og nu

Well .. det er ingen hemmelighed at jeg er glad for kogebøger. Så glad at jeg altid ønsker mig nogen. Så i denne måned i stedet for en anmeldelse af en kogebog, er her en liste af top 10 kogebøger jeg ønsker mig ligenu og her. Måske til inspiration hvis du, ligesom jeg, er fan af kogebøger.

Primært består ønskerne ligenu mest af kage-, afternoon tea- og cocktailbøger. Der er faktisk kun tre af dem der er danske: Majas desserter (udkommer 27. september), Lomelinos kager (udkommer 31. august) og Mocktails (alkoholfri cocktails til de sidste amme dage) De to første er fra to kagebloggere jeg følger og som jeg synes er helt fantastiske.


















SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig