lørdag den 1. april 2017

Min læsemåned marts - Marts læsevlog - i instagramstories


Som et mini-mål/ønske til min marts måned var at vise læseøjeblikke på instagram-stories. Det greb lidt om sig, og jeg ved ikke helt hvor god en ide det var. Jeg blev ved med at tænke, 'er folk træt af at jeg spammer dem!?' Især fordi jeg læste en del i starten af marts. Så måske er det bedre at gøre det i en form for læse-vlog hvis jeg skulle begive mig ud i det engang i fremtiden igen.
For mig har det været sjovt. På en eller anden mærkelig måde har det føltes lidt mindre ensomt at læse. Især når jeg fik kommentarer fra jer der fulgte med. Så jeg i det øjeblik følte, at ikke alle måske hadede mit spam. ;0)
Hvis du ikke er på min instagram, og har lyst til at se lidt glimt fra min læsemåned, så har jeg sammensat det til en vlog som du kan se herunder. Det er jo desværre i højformat pga. at det er det bedste format til instagram stories. Det er det så ikke til youtube, men jeg håber I bærer over med mig.





SHARE:

2 kommentarer

  1. Jeg synes det er vældig sjovt at se dit spam samlet, haha :D Men af en eller anden grund, så havde lyden og billederne forskubbet sig lidt, så det ikke helt passede sammen. Hvilket forvirrede mig lidt i starten, haha. Men måske det bare er mit internet, der er ret dårligt (for det er det). Derudover så kunne det være så fint, hvis du kunne lægge noget musik henover, når du ikke fortæller, men det "bare" er billeder. Men det ved jeg godt er et større teknisk stykke arbejde, så jeg lever nu også helt fint uden :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt du kunne lide det. Og ja kan godt se der er sket noget mystisk med lyden, det skal jeg da lige være særlig opmærksom på. Super god ide med musikken også, det vil jeg se om jeg ikke kan finde ud af. ;0)

      Slet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig