lørdag den 29. april 2017

Status april 2017



Min læsetid begrænses efterhånden mere og mere til min transport tid, og andet ventetid jeg måtte have igennem måneden. Men jeg har en del af det, så det er faktisk helt perfekt. Jeg kunne ikke leve med ingen læsetid i min hverdag. Det skal der være plads til.

I denne weekend, helt præcis fra kl. 14, går det løs med Deweys Readathon, og igen i år deltager jeg ikke. Jeg har simpelthen ikke længere den luksus at bruge et døgn på at læse. Det var tider dengang man havde det. Eller sagt mere korrekt: det er i hvert fald ikke noget jeg kan prioritere et døgn til længere. For alting kan i bund og grund lade sig gøre hvis man vil prioriterer det. Men for mig er det nu blevet på bekostning af vigtigere ting. Men jeg ville ønske jeg kunne deltage, de sidste mange gange har jeg endda ikke kunnet lade være med at drømme mig til den bogstak jeg ville have læst hvis jeg kunne have deltaget - og tilmed vist den frem på bloggen. Ja, det er virkelig fjollet, men nogle gange så er udvælgelsen den halve glæde. At se frem til at læse nogle bestemte bøger. Det fjollede er dog at jeg udvælger bøger til et readathon jeg ikke deltager i. ;0D. Så det må jeg hellere lade være med ´. Men uanset hvad, så glæder jeg mig enormt meget til at følge alle de andre bogblogs på sidelinjen. Det er noget af det hyggeligste at følge med i andres læsedøgn. Og rigtig god fornøjelse hvis du deltager - gid det var mig.




Månedens læsning:

Den inderste fare af Birgithe Kosovic
Rat Queens, Vol. 3: Demons af Kurtis J. Wiebe
Rat Queens #16 af Kurtis J. Wiebe
Rat Queens Webcomics af Kurtis J. Wiebe
Sværd af glas #2 af Victoria Aveyard
Skrøbelige skønhed af Amy Harmon
Vintage af Pia Storm
Release af Patrick Ness
The Cuckoo's Calling #1 af Robert Galbraith (J.K. Rowling)
Et rige af torne og roser #1 af Sarah J. Maas
The Bestseller Code af Jodie Archer og Matthew L. Jockers



Månedens bedste læsning:

Åh, det må blive en blanding af 'The Cuckoo's Calling' og 'The Bestseller Code' Jeg var også ret glad for 'Vintage'.



Månedens mest skuffende læsning:

Rat Queens Webcomics - en ret ligegyldig udgivelse




Månedens smukkeste coverdesign:

Den her måned er det lidt svært, der er ikke rigtig nogen der stikker sådan helt vildt af i nogle af retningerne. Egentlig kan jeg godt lide 'Sværd af glas' forsiden, men pga. den danske titel, så står den ikke nær så fin som den originale. Den til 'et rige af torne og rose' er også super, men jeg synes faktisk ikke helt den passer til indholdet. Ikke som med hendes anden serie. 'The cuckoo's calling' er også ret fin. Mmmm.. pas? :0)



Månedens mindst tiltalende coverdesign:

Uh.. igen ret svær - måske 'den inderste fare'?




Månedens anmeldelser:

Fool for love #2 af Karen Ferry
Soldaterne #3 af Julia Kagawa
Dit barns sprog, dit barns pleje, madglæde for børn og dit lille barns motorik af forlaget Carlsen og Magasinet 'Vores børn'
Findes der en findes der flere af Mhairi McFarlane
Fantastiske skabninger og hvor de findes (2017) af J.K. Rowling
Dødens mærke #1 af Veronica Roth
Vintage af Pia Storm
Release af Patrick Ness





Månedens tv-serie/film indlæg:

Serier jeg ser: Shannara Chronicles




Månedens skrivetips:

Skrivetip: At lægge hints ud del 2
Skrivetip anbefaling: Skrivekrampe




Månedens bookhaul:

Bøger fået siden sidste #22 – marts - vlog edition...






Månedens læsevlog:

Min læsemåned marts - Marts læsevlog - i instagram...







SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig