fredag den 22. september 2017

Bøger fået siden sidst #27 - juli


I juli fik jeg ikke så mange bøger ind af døren - eller alt er relativt - jeg fik 8 bøger ind af døren - så ja, det er stadig en god stak, men mindre end hvad jeg plejer. Hvilket nok er meget godt for jeg har ikke plads til flere reoler! Så i dag viser jeg et par køb, et par anmeldereksemplarer og et par overraskelsesbøger frem:




HarperCollins Nordic sendte mig fjerde bog i 'Sagaen om Talon' serien, 'Klonerne' af Julie Kagawa som jeg var virkelig positiv overrasket over. 'Lucky in love' er nyeste skud på Kasie West stammen, og jeg køber og læser alt hun udgiver. Jeg elsker hendes måde at fortælle kærlighedshistorier på. Hun var min favoritforfatter i maj/juni.






'Papir prinsessen' af Erin Watt er udgivet af Flamingo Books, og jeg har fået bogen til anmeldelse af Plusbog.dk. Højaktuelle Margaret Atwoods 'Tjenerindens fortælling', udgivet hos Lindhardt og Ringhof, fik jeg til anmeldelse af Bog og ide. Begge bøger er helt sikkert - og på hver deres måde - skøn læsning.





Lindhardt og Ringhof sendte mig to bøger til min sommerlæsning, hvilket var en skøn og dejlig overraskelse. 'Kvinderne på slottet' af Jessica Shattuck har jeg allerede læst og 'Bossman' af Vi Keeland står på min soon to be read list.





De to sidste bøger købte jeg fordi de er en kombination af forskellige ting jeg elsker: te, afternoon tea opskrifter, dinner-entertaining stuff og vintage. Indtil videre har jeg kun skimmet dem, og de er super smukke, så jeg glæder mig til at dykke ned og prøve nogle opskrifter til vores egen hjemme afternoon tea hjemmetradition.



SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig