tirsdag den 31. oktober 2017

Læsestatus oktober 2017



Hunted af Meagan Spooner, The White Rose #2 af Amy Ewing og The Black Key #3 af Amy Ewing er ikke med, da jeg har hørt dem på lydbog.





I oktober måned har jeg haft crazy travlt, så naturligvis har jeg også læst 20 bøger. Ja, det hænger underligt nok sammen. Det er som om jo mere travlt jeg får, jo større behov har jeg for at læse. Hvilket selvfølgelig gør at jeg har endnu mindre tid, men jeg har generelt også holdt mig til de lidt kortere bøger, med nogle enkelte undtagelser.



Månedens læsning:

Wonder Woman: Warbringer (DC Icons #1) af Leigh Bardugo
Kollision #1 af Gail McHugh
Hunted af Meagan Spooner
Breve til en ung forfatter af Colum McCann
Harry Potter og de vises sten #1 af J.K. Rowling
Englenes korridor af Tine Bruun
Oprindelse (Robert Langdon #5) af Dan Brown
La glace af Marianne Stageton Kolos
Harry Potter og hemmelighedernes kammer #2 af J.K. Rowling
Beren and Luthien af JRR Tolkien
Ivy og blæksommerfuglen af Johanna Basford
Skildpadder hele vejen ned af John Green
Kongens lænker #3 af Victoria Aveyard
Harry Potter og fangen fra Azkaban #3 af J.K. Rowling
The White Rose #2 af Amy Ewing
The Black Key #3 af Amy Ewing
Wonder Woman: The Rebirth Deluxe Edition - Book 1 af Greg Rucka
Dungeons & Dragons: Frost Giant's Fury #3 af Jim Zub
Back to the Future: Who is Marty McFly?! (Back to the Future #3) af Bob Gale
Silmarillion af JRR Tolkien



Månedens bedste læsning:

Harry Potter! Off cause, men Silmarillion var virkelig en enorm positiv overraskelse, og en bog jeg ikke kan forstå jeg ikke har læst før.


Månedens mest skuffende læsning:

Hunted af Meagan Spooner



Månedens smukkeste coverdesign:

Jeg er jo blevet totalt Jim Kay fan, og jeg kan (hvis jeg havde tiden til det) sidde og drømme mig væk i coveret på Harry Potter og hemmelighedernes hammer. Rons hjem er bare så magisk og den blå bil der kunne tage mig med på mange eventyr.


Månedens mindst tiltalende coverdesign:

Back to the Future: Who is Marty McFly?! (Back to the Future #3) af Bob Gale



Månedens anmeldelser:



Månedens tv-serie/film indlæg:




Månedens skrivetips:




Månedens bookhaul:




Månedens tema og tag:






SHARE:

2 kommentarer

  1. Imponerende med de mange bøger - godt gået :-)


    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Jeg ved da næsten heller ikke hvordan det kunne lade sig gøre. Jeg blev ret overrasket dengang jeg talte op.

      Slet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig