onsdag den 29. november 2017

Bøger fået siden sidst #29 - september - vlog edition




Ja, jeg forstår det ikke helt selv, hvordan er jeg kommet så bagefter med at vise bøger. De her bøger er september nyheder og vi skriver snart december ... Og det er ikke fordi jeg ikke har haft tid til at lave en vlog, for den har jeg faktisk lavet i oktober. Grunden er nok delvist, at der har været så mange fantastiske udgivelser her i efteråret, så jeg har prioriteret at de blev anmeldt så længe de stadig var topaktuelle. Jeg har faktisk ikke mindre end to vlogs klar også fra oktober og stadig masser af skønne anmeldelser klar også. Ja, så bloggen kommer ikke til at mangle indhold i december i hvert fald.

Men til september ... 23 bøger fandt vej fra postkassen og ind i biblioteksstuen. Derudover har jeg en hel del med hjem fra arbejdet, fordi jeg har haft et eller andet med dem at gøre. Der er anmeldereksemplarer og en  håndfuld nye køb.

Jeg håber i har lyst til at se med:




SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig