søndag den 31. december 2017

Godt nytår

Og rigtig mange tak for året der gik. I har været fantastiske. Tak fordi I fulgte med endnu et år. Det er noget så utrolig givende at have alle jer med på sidelinjen og at I overhovedet er interesseret i hvad jeg læser er noget der stadig gør mig lidt svimmel når jeg tænker over det.

Generelt tænker jeg meget over bloggens indhold her i de her dage der er gået forud i dag. For mig er årsskiftet altid en god tid til lige at reflektere over hvor jeg gerne vil hen kontra hvor jeg rent faktisk bevæger mig hen. Med bloggen tænker jeg at jeg gerne vil mere i retningen af kvalitet end kvantitet, og jeg kunne stadig godt tænke mig at læse lige lidt mindre og så til gengæld skrive lidt mere selv. Hvilket passer fint nok med bloggen, for jeg synes altid jeg har flere anmeldelser af bøger jeg har læst i året end jeg kan nå at få formidlet på bloggen. Så i starten af det nye år satser jeg på at komme med alle de anmeldelser jeg har stadig har liggende, blandet med selvfølgelig de aktuelle bøger jeg læser, samt måske mere temabaseret indhold end jeg føler der har været plads til.





Her er årets top 9 mest likede billeder fra min instagram profil, og ligesom mig kan I godt lide smukke bogrykke - så ja, det skal der i hvert fald nok komme mere af I 2018.

Vi ses i det nye år!
SHARE:

1 kommentar

  1. Rigtig godt nytår til dig søde. Håber at du får en magisk aften med masser af fest og farver <3 <3

    SvarSlet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig