onsdag den 21. februar 2018

Ti forfattere jeg gerne vil læse i 2018






Jeg har i går aftes uploaded en lille video på youtube, og den har jeg linket til jer her nederst i indlægget. Jeg har nemlig ti forfattere jeg rigtig gerne vil læse i 2018, og i videoen fortæller jeg om hvilke bøget det er og hvorfor jeg gerne vil læse dem. Det er også lidt en reminder til mig selv, fordi jeg ofte glemmer de her bøger jeg længe har villet læse, fordi der altid lige er en anden bog der er inden for rækkevidde. Så jeg håber jeg når til dem alle i 2018.

Jeg beklager at videoen indimellem er lidt uskarp, men jeg havde glemt at den kameralinse jeg brugt ikke var så god at filme med.






SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig