torsdag den 20. september 2018

Dømt ude






Dømt ude

Forfatter: Elle Kennedy
Serie: Off-Campus #3
Originaltitel: Engelsk, The Score
Genre: Kærlighed
Målgruppe: NA og opefter (voksne)
Udgiver: Flamingo



Allie Hayes har en krise. Dimissionen lurer lige om hjørnet og hun aner ikke, hvad hun skal stille op med sig selv efter college. Det bliver ikke bedre af, at hun netop er kommet ud af et længevarende forhold og stadig slikker sårene efter bruddet. Selvom hed rebound-sex helt sikkert ikke er svaret på hendes problemer, er den lækre ishockeyspiller Dean Di-Laurentis umulig at modstå. Men selv om hendes fremtid er uvis, er hun dog overbevist om, at Kongen af Engangsknald ikke figurerer i den.


Dømt ude er nok min mindst fortrukne bog af Elle Kennedy indtil videre. Der var nogle elementer af Dømt ude, som jeg virkelig gerne ville have været foruden. Især henad mod slutningen virkede nogle ting lidt 'let' købt, forstået på den måde, at man liige kan smide en tragedie ind og så løser det lige det problem man havde mellem parret. Det er noget der tæller ret meget ned for mig, for jeg vil gerne læse om personer som klare skærene uden at få en hjælpende hånd ovenfra i form af en tragedie. Jeg vil have dem til at kæmpe selv.

Når det er sagt, så er Elle Kennedy stadig mesteren i sexede kærlighedshistorier - med kant, humor og virkelighedstro moderne mennesker. Persongalleriet har alle kliche-fordelene uden at være klicheagtige på nogen måde. Elle Kennedy er fantastisk til at skrive de der fyre.

Det er også ret skønt at vi stadig følger nogle af karakterne fra de to første bøger, det gør bogen ekstra hyggelig og næsten føles hjemmelig på en eller anden måde.

Men jeg var helt sikkert også top underholdt langt det meste af tiden og jeg blev kun tvær hen imod slutningen, hvor hun lavede det der tragedie stund. (Jeg skal nok lade være med at spoile/uddybe). Jeg har også næsten lige læst 'Lagt på is' færdig og kan godt mærke at tålmodigheden med sexscenerne er lidt mindre, men det kan ikke være den helt store krise alligevel, eftersom jeg gik i gang med næste bog i serien næsten som jeg blev færdig med den her.









SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig