mandag den 26. november 2018

Status på min efterårslæsning

Nogle af de omtalte bøger er nogen jeg har fået tilsendt som anmeldereksemplarer


Ja min efterårslæsning blev opslugt i årets store aktuelle titler, bogforumlæsning og derefter begyndte julelæsningen. Så jeg fik faktisk kun læst tre bøger. Jeg er vil dog snart gerne starte på to andre bøger Lethal White og The Sandman vol. 1, men dem når jeg ikke at blive færdig med her i november. Jeg regner også med at starte på Voyager af Diana Gabaldon i det øjeblik jeg har lukket Dragonfly in Amber (bind 2).

Men jeg drømmer stadig om at læse alle de andre bøger på listen også, så når jeg er færdig med julelæsning, så hiver jeg nok den her liste frem igen.





Læste bøger fra listen:











Bøger jeg desværre ikke nåede til:




















SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig