fredag den 18. januar 2019

Keto - optimer din fedtforbrænding og gå ned i vægt






Keto - optimer din fedtforbrænding og gå ned i vægt

Forfatter: Jane Faerber
Genre: Kogebog
Målgruppe: Voksne
Udgiver: Politikens forlag

Tak til Politikens forlag for anmeldereksemplaret


KETO tager over, hvor LCHF slap og tilbyder en helt enkel vej til at få kroppen til at fedtforbrænde, reducere din appetit og gøre vægttab nemt og ligetil. I denne bog guider Jane Faerber dig i, hvordan du kan bruge KETO til at få succes med dit vægttab med udgangspunkt i den metode, hun bruger på sine populære vægttabsforløb.


Der er ingen tvivl om, at KETO metoden, tiltaler rigtig mange der ikke kan undvære kød i deres kost. Man må nemlig godt spise kød med KETO. Ja, groft sagt så handler KETO primært om at spise kød og grøntsager - og derigennem opnå en højere forbrænding og derved opnå vægtnedgang, nedsat appetit og ny energi.

Man kan godt mærke, at Jane Faerber har masser af andre bøger - for slet ikke at tale om alle de år hun har blogget på Madbanditten.dk - i baggagen. Det er en solid kogebog, hvor man får al den info man har brug for om Keto, samt 80 utrolig lækre - og ikke mindst gennemarbejdede opskrifter. Den er utrolig nem, at gå til.



 




Bagerst i bogen er der tilmed en uges kostplan, så man nemt kan komme i gang og normalt ville jeg helt sikkert have benyttet at prøve KETO metoden i minimum en uge, for et måltid her og der, gør ingen forskel. Forskellen ligger i at man helhjertet går ind for KETO metoden, ellers virker det ikke. Men vores januar har i år været ret utilregnelig hvad angår spisetider, så det har ikke været til at gøre - men jeg kunne sagtens finde på at gøre det når tiden igen er til det. Ikke fordi jeg har brug for at tabe mig, men mest fordi jeg godt kunne bruge energi sparket og at spise flere grøntsager.

Men jeg fik traditionstro, når jeg anmelder kogebøger, lavet tre forskellige ting fra bogen. De var alle utrolig nemme og gå til og så var de alle lækre alternativer til hverdagsmad. Jeg vil dog helt sikkert anbefale at man altid læser opskrifterne igennem i god tid før man går i gang, så man ikke står der kl. 18 og laver mad og så skulle kødet have været marineret i to timer. Det må man lidt forvente med de danske kogebøger, selvom jeg personligt elsker når kogebogsforfattere lige skriver estimeret tid på opskriften som vejledning.




SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig