tirsdag den 12. februar 2019

Cold-Hearted Rake








Cold-Hearted Rake

Forfatter: Lisa Kleypas
Serie: The Ravenels #1
Genre: Historical romance
Målgruppe: Voksne

Bogen fås på dansk


Kathleen knows better than to trust a ruthless scoundrel like Devon. But the fiery attraction between them is impossible to deny—and from the first moment Devon holds her in his arms, he vows to do whatever it takes to possess her. As Kathleen finds herself yielding to his skillfully erotic seduction, only one question remains: Can she keep from surrendering her heart to the most dangerous man she's ever known?

Det er skønt at Lisa Kleypas er tilbage i historical romance genren efter har have skrevet kærligheds realisme de sidste mange år. Jeg føler dog ikke helt hun er tilbage i sin sædvanlige klasse med den her bog. Faktisk føler jeg at bogen her nærmere arbejder sig op til den næste bog i serien, Marrying Winterborne, men den glæder jeg mig til gengæld også til at læse efter at have læst Cold-Hearted Rake.

For jer der ikke ved det så er Lisa Kleypas og en forfatter som Julia Quinn skønne, skønne bøger hvis man gerne vil have lidt Austen fix, bare i en lettere udgave. Bøgerne er fra enten Regency eller Victoria-tidens England (altså ligesom Austen perioden) og de er fyldt med kærlighed og romantik. De når selvfølgelig ikke Austen til sokkeholderne men jeg har virkelig nydt at læse disse bøger gennem tiden, fordi jeg bare rigtig gerne vil have mere. Flere baller, flere kjoler, flere intriger og mere kærlighed.



SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig