fredag den 15. februar 2019

Kærlighedsmiraklet







Kærlighedsmiraklet

Forfatter: Simona Ahrnstedt
Originalsprog: Svensk, Kærllighedsmiraklet
Genre: NA - erotisk
Målgruppe: Voksne
Udgiver: Flamingo Books

Tak til Flamingo Books for anmeldereksemplaret

Minoo er træt af ikke at møde nogen mænd – men især træt af, at hendes mor bliver ved med at arrangere dates til hende, og at hendes søstre bliver ved med at sige, at hun er for kræsen. Men hvad hun ikke ved er, at kærlighedsenglen Astrild har en plan. Og da Minoo en mørk februareftermiddag lokkes ned i en erotisk butik, fører et gådefuldt møde til en oplevelse, hun sent vil glemme …

'Kærlighedsmiraklet' er den første novelle jeg har læst af Simona Ahrnstedt - og samtidig er det også min mindst fortrukne læseoplevelse af hendes. Normalt er jeg skudt i hendes bøger, som altid emmer af kvalitet og masser af kærlighed.

Men den her ... Ja, egentlig har jeg lidt svært ved at se hvem den her bog er til glæde for udover dem der måske gerne lige vil have et hurtigt erotisk læse-fix. Måske særligt til dem der gerne vil drømme sig væk i en sexscene med to kvinder og en mand. Historien er mere eller mindre bare ligegyldig.

Det er nok der, hvor mig og den her bog ikke rigtig kan forenes, for jeg skipper helst sexscener i bøger. Jeg gør det sjældent, men jeg synes de er mere irriterende end noget andet. Så da den her korte novelle stort set kun er en stor sexscene, ja, så var jeg nok i virkeligheden et super dårligt match til den her bog. Derudover foretrækker jeg bare at de bøger jeg læser er længere og har lidt mere indhold. Jeg er ikke god til de der små korte noveller, især ikke når de handler om nye personer - for jeg synes aldrig jeg når at komme til at kende eller holde af dem/med dem, før historien er ovre.





SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig