mandag den 8. juli 2019

Sommerlæsning 2019 - 1. update



(Nogle af bøgerne er anmeldereksemplarer - dog er det et fåtal)



Jeg fik ikke læst så mange bøger fra min sommerlæseliste i juni som jeg havde håbet, men det gør faktisk ikke spor, for jeg læste mange andre rigtig gode sommer-agtige bøger, som f.eks. PS I love you af Jenny Han og Erin Watts '-Den ustyrlige arving' og så er jeg i gang med 'Det knuste rige'.

Men jeg fik læst tre og jeg er ligenu i gang med både Bitter Spirits og The Kiss Thief. Så jeg har egentlig haft en fantastisk sommerlæsning indtil videre, især 'Finale' af Stephanie Garber var fænomenal! Hele serien er gået hen og blevet en af absolutte yndlingsbøger of all times. City of girls var virkelig også den bedste sommerlæsning!







Bøger jeg har læst indtil nu









Bøger jeg tilføjer til min sommer-tbr


Som sædvanlig har jeg et par tilføjelser til min sommerlæseliste. Yes, I know, jeg er uforbederlig, for jeg kan jo umuligt nå at læse alle dem på listen i forvejen, men sagen er den at jeg har fået en bog med Owlcrate boxen i juni jeg gerne vil læse og så fandt jeg ud af at en af de graphic novels på min liste faktisk var en 3'er, så jeg har måttet tilføje de to første til listen også. 









Bøger fra min sommer-tbr jeg mangler at læse
















SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig